Hónap vége, szerkesztőségi értekezlet, lapindító. Az előző lapszám épp elment a nyomdába és mi már a következőről beszélgetünk. Ilyenkor hozunk döntést róla, mi kerüljön a jövő havi számba. Ideális esetben a szerkesztőségben izzik a levegő a jobbnál jobb ötletektől. De az ideális esetek ritkák és van, hogy úgy ülünk ott, mint akinek a fogát húzzák, mert már megint valami újjal és érdekessel kell előállnunk. Ráadásul nem is eggyel…
52 oldalt kell megtöltenünk minden hónapban javarészt olyan tartalommal, ami érdekli a célközönséget, izgalmas, új, aktuális, megvalósítható, amiről még nem írtunk, vagy nem mostanában írtunk, és még számtalan egyéb szempontnak megfelelve, ami a magazin számára fontos. Igazi brainstorming, mire kialakul a következő újság váza.
Így hát nem meglepő, ha egy újságíró folyamatosan témára vadászik. Bármerre jár, bárkivel beszél, nyitva a füle. Ha barátokkal találkozik, konferenciára megy, interneten böngészik, facebookon scrollozik, a háttérben mindig megy a témakereső üzemmód. Mert a jó sztori mindig kell. És története mindenkinek van. Hogy abban mi az izgalmas és hogyan lehet azt jól tálalni, megtanulható.
Egy szerkesztőség élén töltve a mindennapjaimat folyamatosan tapasztalom, hogy szükségünk van egymásra – a vállalkozónak a megjelenésre, az újságnak meg sok-sok izgalmas témára. A Jó hírem van PR azzal a misszióval indult útnak, hogy megmutassa és minél több vállalkozónak bebizonyítsa, milyen egyszerű felvenni a kapcsolatot a sajtóval úgy, hogy mindkét fél jól járjon. Hiszek benne, hogy ha bepillantást nyersz, hogyan gondolkodnak egy szerkesztőségben, és nem félsz kezdeményezni, hamarosan te is posztolhatod a rólad szóló híreket.