Építsd fel a saját sajtókapcsolati hálódat, és jelenj meg a médiában reklámköltség nélkül!

Gondolj bele, milyen lenne, ha a legnagyobb magazinok, rádiók vagy tévécsatornák szakértőként keresnének meg téged, anélkül, hogy fizetned kellene érte.

A Médiafoglaló Workshopon megtanulod, hogyan keltheted fel az újságírók érdeklődését, hogyan adhatsz olyan értéket, amit ők is szívesen közvetítenek – így a vállalkozásod ismertsége és presztízse magától növekszik.

Aki eddig meg akart jelenni a médiában a módszertan segítségével, mindig sikerrel járt.

Olyan vállalkozók dolgoztak már velünk, mint Andráska Zsófia (life és business coach, Női Sikertréner), Dr. Tornyi Katalin (lóegészségügyi szakállatorvos) és Dr. Takács-Tóth Diána (vegyész, aromaterapeuta).

Ügyfeleink rendszeresen szerepelnek a legnívósabb magazinokban, országos rádiókban, tévécsatornákon és rangos rendezvények meghívott előadóiként.

Ha a vállalkozásod láthatatlan marad, hiába dolgozol, mások aratják le a sikereidet, azok, akik tudatosan építik a hírnevüket a médián keresztül

Vállalkozóként nem elég, ha kiváló vagy a szakmádban. Ma az számít, mennyien ismernek téged, és mennyire bíznak benned. Ha nem teszel érte, hogy hitelesen és rendszeresen megjelenj a médiában, a lehetséges ügyfeleid máshoz mennek, észrevétlenül sodródva el tőled. A Médiafoglaló Workshopon abban segítek, hogy ne maradj észrevétlen, hanem te légy az, akit a közönség és a sajtó is keres.

Nem elég tudni, mit szeretnél a médiától, meg is kell tanulnod jól kérni!

Az Alapozó Médiafoglaló Workshopon három kulcsfontosságú dolgot tanulsz meg, ami nélkülözhetetlen ahhoz, hogy bekerülj a médiába és hosszú távon ott is maradj:

Megérted, mitől működik egy szerkesztőség, és hogyan gondolkodik egy újságíró, így nem lesz többé rejtély, hogyan szerezhetsz figyelmet.

Ötlettengerrel és konkrét példákkal segítek megtalálni, hogyan tudsz a saját témáddal bekerülni a sajtóba, akár akkor is, ha még sosem szerepeltél.

Kézzelfogható sablonokat, levélmintákat és kommunikációs mintákat adok át, amelyekkel magabiztosan tudsz majd kapcsolatot építeni a médiával.

Miért válassz minket?

Saját bőrömön tapasztaltam meg, hogyan működik a szerkesztőségek világa. Több mint tíz évet dolgoztam újságíróként, szerkesztőként, főszerkesztőként, televíziós és rádiós műsorokban, print magazinokban és online felületeken is.

Pontosan tudom, mire figyel egy újságíró, hogyan választ témát, és mi az, amire soha nem mond nemet.

A Médiafoglaló Workshopon nem egy általános PR-képzést kapsz. Gyakorlati tudást adok a kezedbe, amellyel te magad tudod felépíteni a saját sajtókapcsolati hálódat, közvetítők és drága PR-ügynökségek nélkül.

Azt tanulod meg, hogyan lehetsz te az, akit újra és újra hívnak, mert értéket adsz, és mert profiként kezelnek a szerkesztőségek is.

Hogyan működik?

01

A jelentkezés után elküldöm neked egy online kérdőívet, amely segít feltérképezni, hogy jelenleg hol tartasz a kommunikációban, és milyen területeken tudunk a legtöbbet építeni.

02

A workshop napján három órát dolgozunk együtt Zoomon keresztül. Először elméleti alapokat adok: megmutatom, hogyan működik a média, mire van szüksége egy újságírónak, és hogyan érdemes feléjük kommunikálni.

03

Ezután közösen gyakoroljuk, hogyan kell jól sajtómegkeresést írni, milyen témát érdemes felvetni, hogyan érdemes felépíteni az üzenetedet.

04

A képzés végére kész, használható tudásod lesz ahhoz, hogy az első saját sajtómegkeresésedet magabiztosan megírd és kiküldd.

Nem elég kiváló szakembernek lenni, meg is kell tanulnod láthatóvá tenni magad, ebben segít a Médiafoglaló Workshop

Az Alapozó Médiafoglaló Workshopon megmutatom neked, hogyan tudsz önerőből bekerülni a médiába és kiépíteni a saját sajtókapcsolati hálódat.

Ha pedig még mélyebb, személyre szabott támogatást szeretnél, választhatod az egyéni mentorálást is, ahol külön veled dolgozom tovább a kommunikációs stratégiádon és a sajtómegkereséseiden.

Valódi szerkesztőségi tapasztalattal segítelek, hogy ne csak bekerülj a médiába, hanem ott is maradj!

Újságíróként és főszerkesztőként pontosan tudom, mitől válik valaki a sajtó szemében hiteles, értékes szakértővé.

Kapin Viktória vagyok, újságíró, kommunikációs szakember, tíz évnél is hosszabb tapasztalattal a média világából. Dolgoztam szerkesztőként, főszerkesztőként, tévében, magazinok és online platformok tartalomfelelős szakembereként, gyártottam podcastet, külsős és belsős kiadványokat, PR-magazinokat.

A munkám során újra és újra megtapasztaltam, hogy mennyire fontos a hiteles, értékteremtő kommunikáció, és hogy a jó szakemberek gyakran azért nem jelennek meg a médiában, mert nem tudják, hogyan érdemes megszólítani az újságírókat.

A Médiafoglaló Workshopot azért hoztam létre, hogy áthidaljam ezt a szakadékot. Nem PR-ügynökségi sablonokat adok, hanem belülről jövő, működő tudást. Segítek megérteni, hogyan működik a szerkesztőségi gondolkodás, és hogyan tudod a saját értékeidet úgy átadni, hogy ne lehessen figyelmen kívül hagyni.

Célom, hogy te is könnyedén építhesd a saját hírnevedet, hitelesen, önazonosan, közvetítők nélkül.

Egyetlen jól megírt sajtómegkeresés értékesebb lehet, mint több százezer forintnyi reklám, most töredék áron tanulhatod meg, hogyan csináld profi módon

A Médiafoglaló Workshop részvételi díja 59 000 forint, amely tartalmazza az online kérdőívet, a személyre szabott visszajelzést, a háromórás élő képzést, a gyakorlati példákat, a sajtómegkeresés mintákat és a kommunikációs segédanyagokat.

Ha pedig szeretnéd, hogy a workshop után külön is veled dolgozzak, választhatod a workshop mellé az egyéni mentorálást is, amelynek díja 40 000 forint.

Együtt a két szolgáltatás eredeti ára 99 000 forint lenne, de ha most együtt kéred, a csomagot kedvezményesen 85 000 forintért veheted igénybe.

Így nemcsak egy tréninget kapsz, hanem egy olyan tudást, amelyet újra és újra felhasználhatsz, hogy önerőből építsd a saját médiamegjelenéseidet és növeld a szakértői hitelességedet.

Csomagok

Válaszd ki, hogy csak az alapokat szeretnéd biztos kézben tudni, vagy szeretnéd személyre szabott segítséggel még gyorsabban elérni a médiamegjelenéseidet

Alapozó Médiafoglaló Workshop

Az Alapozó Médiafoglaló Workshop önmagában is elegendő ahhoz, hogy megértsd a sajtó működését, megtanuld, hogyan érdemes megszólítanod az újságírókat, és már az első saját sajtómegkeresésedet is magabiztosan megírd.

A workshop ára:

59 000 forint

Mentorálás

Ha azonban szeretnéd, hogy a képzés után külön is veled dolgozzak, hogy személyre szabott tanácsokkal és közös ötleteléssel tovább finomítsuk a stratégiádat, választhatod a workshopot kiegészítő egyéni mentorálást is. 

A mentorálás ára:

40 000 forint

Workshop
és mentoroálás

Ha most együtt kéred a workshopot és az egyéni mentorálást, akkor a két szolgáltatást csomagban kedvezményes áron veheted igénybe. Így nemcsak tudást kapsz, hanem egy személyre szabott induló támogatást is, amellyel gyorsabban és eredményesebben érhetsz el valódi sajtómegjelenéseket.

A kettő összesen:

85 000 Ft

Alapozó Médiafoglaló Workshop

Az Alapozó Médiafoglaló Workshop önmagában is elegendő ahhoz, hogy megértsd a sajtó működését, megtanuld, hogyan érdemes megszólítanod az újságírókat, és már az első saját sajtómegkeresésedet is magabiztosan megírd.

A workshop ára:

59 000 forint

Workshop és egyéni mentoroálás

Ha most együtt kéred a workshopot és az egyéni mentorálást, akkor a két szolgáltatást csomagban kedvezményes áron veheted igénybe. Így nemcsak tudást kapsz, hanem egy személyre szabott induló támogatást is, amellyel gyorsabban és eredményesebben érhetsz el valódi sajtómegjelenéseket.

A kettő összesen:

85 000 Ft

Néhány egyszerű lépés, és máris elindulhatsz a saját sajtómegjelenéseid felé

01

Először töltsd ki a jelentkezési űrlapot, amelyen kiválaszthatod, hogy a workshopot vagy a workshopot egyéni mentorálással együtt szeretnéd igénybe venni.

02

A jelentkezés után kapsz tőlem egy tájékoztató levelet minden fontos tudnivalóval, valamint egy linket, ahol megadhatod a számlázási adataidat és elvégezheted az egyszerű online fizetést.

03

A fizetés után megérkezik hozzád az online kérdőív, amely segít abban, hogy a képzés során személyre szabottan tudjak visszajelzést adni.

04

A közös munkánk az Alapozó Médiafoglaló Workshopon kezdődik, ahol három órában dolgozunk együtt az első saját sajtómegjelenéseidért.

A következő mentorprogram:
április 24.

Jelentkezési határidő: 2025. április 22. 12:00

A workshop 10 és 13 óra között zajlik online, Zoomon.

A workshopról visszanézhető felvétel készül.

A 3 órás kurzus során van kérdezési lehetősége a résztvevőknek

Sikertörténetek

Akik már megtapasztalták, milyen érzés önerőből bekerülni a médiába.
Így vélekednek a közös munkánkról más vállalkozók!

Kérdéseid vannak?

Itt megtalálod a válaszokat!

Tényleg be lehet kerülni ingyen a médiába? Én úgy tudtam, egy sajtómegjelenés százezrekbe kerül.

Egy sajtómegjelenés, ha fizetsz érte, tényleg kerülhet százezrekbe. Ha nem megrendelőként, hanem szakértőként kerülsz a médiába, akkor a tudásoddal, szakértelmeddel “fizetsz”. Ha tudod, mire van szüksége az újságírónak, kölcsönös és hosszútávú előnyökre tehetsz szert. Igen, ingyen.

Egy darab médiamegjelenéstől kár leadeket várni, persze nincs kizárva. Ahhoz, hogy ismert szakértővé válj, többször kell szerepelned a médiában. Ezért nem érdemes a vakszerencsére bízni, hogy rádtalálnak-e az újságírók. Menj inkább elébe, legyél proaktív, hogy te legyél az, akkit megkérdeznek a területedről!

Használj szerkesztőségi címeket. Arra valók, hogy a megfelelő szerkesztőkhöz, újságírókhoz eljuss általuk. A fontosabb kérdés, hogy mivel keresd meg őket! Ezen áll vagy bukik minden hideg próbálkozás.

Ennek ezer oka lehet. Például lapzártakor írtál és elkeveredett a leveled. Félretették máskorra. Már dolgoznak hasonló témán. Van állandó szakértőjük ezekre a kérdésekre. Vagy a leveleddel volt a probléma – nagyon gyakran marketinges levelet küldenek a vállalkozók, amiknek nem a szerkesztőségben van a helye. A jó levélre kell, hogy legyen válasz! Ha értéket adsz, nincs az az újságíró, aki ne értékelné, hogy a keze alá dolgozol!

Ha valaha olvastál már a területedhez kapcsolódó cikket, hallgattál beszélgetést ezzel kapcsolatban, akkor igen, neked is van helyed a médiában.

Kezdd ott, ami triviális, könnyen elérhető, kevésbé izgulsz tőle. Például egy helyi, környékbeli médiával vagy egy ismerős vállalkozó csatornáján. A lényeg azon van, hogy próbáld ki magad, feszegesd a határaidat. Ha bizonyítottad már valahol, hogy jó szakértő vagy, más szerkesztőségek is kíváncsiak lesznek rád és megbecsülnek majd! Csak úgy, mint mondjuk egy megbízható villanyszerelőt.

Az attól is függ, hol dolgoznak. De általában elmondható, hogy minden új szempont érdekli őket. Ha tudsz nekik valamilyen szempontból újdonságot kínálni, arra biztosan lecsapnak. És nagyon sokszor arra is, amiről már korábban írtak, de te máshogy mondod, kiegészíted a korábbiakat.

Alapos felkészültséggel érkezz. Jó, ha tudod, neked üzletileg mi lesz fontos a megjelenés időszakában. Az üzeneteidet, mondandódat ennek rendeld alá. Figyelj rá, hogy ne beszélj olyanról, amit nem akarsz írásban látni, és hogy ne ossz meg túl sok információt, mert abban könnyen elveszik a fókusz, amit eredetileg kitaláltál. És persze van pár trükk, amit bevethetsz beszélgetés közben is!

Ennek tipikus esete, amikor túl sokat beszélsz. Ha ez történik az újságírónak is nehéz dolga van, neki kell kihámoznia a lényeget. És az szinte sosem az lesz, mint amit te kiemelnél. Szándékos kiforgatás azért nem szokott előfordulni, mert kölcsönös érdek a jó végeredmény, amivel mindenki elégedett. Ezen dolgozzatok mindketten!

Csak kivételes esetekben, többnyire szerelemből vállalok PR-kivitelezést, klasszikus sajtókommunikációs megbízást. Sokkal jobban hiszek a felkészítésben, a saját út, saját kapcsolatok kialakításában, a megfelelő minőségű sajtókommunikációban, a sajtóval való közvetlen együttműködésben. Ezért onnan szeretek indulni, hogy a vállalkozó értse, tudja, mik a jogai, lehetőségei, mire, hogyan „használja jól” a sajtót és pontosan hogyan szolgálja ez az üzleti céljait.

Minél hamarabb sajátítod el a médiában való érvényesülés alapjait, annál előbb tudsz kitűnni a versenytársaid közül.

A média figyelmét nem lehet megvásárolni, csak kiérdemelni. Minél előbb megtanulod, hogyan kommunikálj a sajtóval úgy, hogy valódi értéket képviselj, annál könnyebben építheted fel a szakértői hírnevedet és annál gyorsabban juthatsz el ahhoz a közönséghez, akik valóban a te megoldásaidat keresik.

Ha most lépsz, rövidebb úton érheted el azt az ismertséget és elismertséget, amelyről a versenytársaid még csak álmodnak.

Nehogy elhidd a legnagyobb tévhiteket, amelyek megakadályozhatják, hogy te is ott legyél a médiában!

Gyakori hibák vagy tévhitek és a válasz rá:

Sikeres példa, aki elkerülte a gyakori hibákat:

Egy korábbi résztvevő, aki még soha nem szerepelt a médiában, a workshop után elkészítette az első sajtómegkeresését a tanult módszerekkel. Bár előtte azt hitte, hogy az ő témája nem lesz elég érdekes a sajtónak, három különböző magazin is visszajelzett neki, és végül mindhárom helyen interjú készült vele. Nem fizetett érte, nem voltak kapcsolatai, csak tudta, hogyan kell jól megszólítani az újságírókat.

Ha megérted, hogyan működik a sajtó és megtanulod, hogyan érd el, hogy az újságírók szívesen foglalkozzanak veled, olyan eszközt kapsz a kezedbe, amellyel folyamatosan építheted a szakértői hitelességedet, új ügyfeleket vonzhatsz be, és hosszú távon erősebbé teheted a vállalkozásod piaci pozícióját.

Ezek az előnyök várnak rád, ha velem tartasz a Médiafoglaló Workshopon

Röviden: sajtófigyelmet, hitelességet és hosszú távú eredményeket.

Életre szóló módszertan

A mentorprogram nem egy általános PR-képzés, hanem egy gyakorlati, lépésről lépésre felépített rendszer, amelyet újságíróként és szerkesztőként szerzett tapasztalataim alapján állítottam össze.

Nem egy kampány erejéig szerzel sajtómegjelenést, hanem egy olyan módszert tanulsz meg, amelyet újra és újra alkalmazhatsz.

Itt nem ügynökség dolgozik helyetted, hanem megtanítalak arra, hogyan érheted el, hogy a sajtó magától keressen meg szakértőként.

Ez az a tudás, amelyet ha egyszer elsajátítasz, évekig építi a vállalkozásod hitelességét és láthatóságát.

Jelentkezz az alapozó
médiafoglaló workshopra!

Biztos nem érdekli a sajtót, amit én mondani tudnék… Vagy mégis? Itt a megoldás!

Jó hírem van PR
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.