Vállalkozóként szeretnél szintet ugrani a láthatóságban?
A Bevesszük a médiát mentorprogram új dimenziókat nyit meg előtted a célközönséged elérésében!

Megkerested már a médiát, de válaszra sem méltattak.
Fizettél már médiafelületért, de nem érezted az eredményét.
Szerepeltél már szakértőként a médiában, de valamiért nem lett folytatása.
Annyit dolgozol érte, hogy jobban rádtaláljon a célközönséged, nem?!
Megérdemelnéd, hogy végre a te márkádat is felkapja a média!
Bezzeg a konkurenciád újra meg újra a sajtóból köszön rád…
Az újságíró flegma volt és hanyag. Futószalagon érezted magad, és jobb nem is visszagondolni rá, hogy egyszer szerepeltél az újságban.
Az újságíró felhívott, hogy meghív szerepelni egy műsorba. Majd az újságíróról kiderült, hogy nem újságíró, hanem értékesítő és műsoridőt árul. Egyáltalán nem kíváncsiak rád, csak pénzt akarnak keresni.
Az újságíró felhívott, beszélgettetek, majd nem azt hozta le, amit te mondtál.
Valójában alig említett meg téged. Pláne a vállalkozásodat.
Pedig úgy izgultál, annyira készültél, úgy szeretted volna.
Tényleg beletetted az időt és az energiát.
Tényleg ennyire rögös lenne az út a nagynyilvánosság elé?
Mert ha ez ennyire kínos és bizonytalan kimenetelű, akkor biztosan nem érdemes rá több időt szánni.
Látom, mennyivel másabb vállalkozóként úgy létezni, hogy az újságírók téged keresnek meg.
Hogy mekkora magabiztosságot ad az, hogy keresett szakértőként, a szakma egyik legjobbjaként rendszeresen megjelensz a médiában.
Hogy a célközönségedet dimenziókkal nagyobb hatékonysággal, eléréssel és szakmai hitelességgel szólítod meg.
Ahogy nő az ismertséged, a célközönséged egyre inkább felfigyel rád, bizalommal fordul feléd.
Kell-e magyarázni, hogy ennek az is a következménye, hogy egyre többen veszik a termékeidet, tartanak igényt a szolgáltatásodra?
Ahhoz, hogy ez a te vállalkozásodban is így működjön, először is tisztázzuk a leggyakoribb tévhiteket.
Így van! A médiafelületeket, műsoridőt elég drágán adják. Szóval jól válogasd meg, hogy mire költesz!
Ha fizetett médiamegjelenésben gondolkodsz, számolj vele, hogy a közönség is így értékeli majd a megjelenést. Reklámnak.
Amikor viszont megtalálod a közös hangot az újságíróval, akkor hiteles szakértőként építheted az imidzsedet lépésről lépésre. Ilyenkor nem a pénzedet, hanem az idődet fekteted be. Méghozzá okosan.
Megvan a maga módja és a folyamata annak, hogy bárki, de tényleg bárki bekerülhessen a sajtóba anélkül, hogy fizetnie kellene érte.
Sokszoros bizonyítékom van rá, hogy az újságíróknak szüksége van a történetedre, tapasztalatodra.
Aktív újságíróként nemegyszer találtam megszólalóra a közvetlen környezetemből – családtagjaim, gyerekkori barátaim, volt zenésztársaim mind nyilatkoztak különböző témákban.
Mindenkinek a tudása, tapasztalata értékes a megfelelő helyen, a megfelelő kontextusban.
Sajtókapcsolatot szerezni nagyon könnyű. Most például épp egy újságíró beszél hozzád. Miért ne fordítanád a javadra ezt a helyzetet?!
Bebizonyítom, hogy nincs szükséged komoly kapcsolatokra ahhoz, hogy hamarosan rendszeres médiaszereplő váljon belőled. És ebben azért vagyok ilyen magabiztos, mert aki akart, eddig még mindig bekerült a sajtóba. Csupán azzal, hogy megértette a túloldal gondolkodását és megtanulta, hogyan érdemes közelíteni.
A Bevesszük a médiát 6 hetes mentorprogram után
Tudom, hogy az elméletet a gyakorlatba ültetni egyedül nehéz. Ezért végig itt vagyok és támogatlak, amikor egyedül elakadnál.
Minden tudást és támogatást megkapsz tőlem elméleti és gyakorlati anyagok, feldolgozást támogató segédletek, és online kérdés-válaszlehetőségek formájában.
Ennek a programnak nem az a legnagyobb előnye, hogy a végére akár már posztolhatod is az első megjelenésedet.
Nem is az, hogy túllépsz a saját blokkjaidon, amik eddig megakadályoztak abban, hogy a médiát is bevond a láthatóságod növelésébe.
És pláne nem az, hogy a 6 hét alatt megszűnik a sajtóvakságod, és végre észreveszed a lehetőségeket, amik mellett eddig csukott szemmel mentél el.
A Bevesszük a médiát program legzseniálisabb része, hogy egy komplett módszertant és erőforráshatékony gyakorlatot kapsz a kezedbe, amivel ezentúl magabiztosan érvényesülsz majd a sajtó világában, és ezért soha többet nem kell majd csillagászati összegeket elkülönítened a (sajtó)kampányodra.
Azokat, akikért kapkod a média, leginkább az különbözteti meg azoktól, akiknek a neve sosem jelenik meg nyomtatásban, hogy átlátják a sajtó működését, és ezzel a tudással felvértezve aktívan cselekszenek.
Hogy az első csoportba tartozz, ezekre számíthatsz a 6 hét során.
Minden hét elején hozzáférést kapsz az aktuális videós oktató anyagokhoz. Miután megnézted ezeket, letöltöd a tanulási segédanyagokat, és a segítségükkel lépésről lépésre kidolgozod az utadat a médiába. Közben lesznek kérdéseid, amikre kapsz is válaszokat.
Tudom, hogy nem megy egyedül. Ezért rengeteg élő kérdezési lehetőséget kapsz a 6 hét során.
A zárt Facebook-csoportban folyamatosan érkeznek a válaszok a kérdéseidre.
Élőben online (zoomon) pedig 3 alkalommal, alkalmanként két órában találkozunk. Itt együtt dolgozunk az elakadásaidon és segítjük egymást a tudásunkkal, tapasztalatainkkal, hogy mind sikeresen vegyétek az akadályokat.
Senki nem fog lemaradni, és mindenkinek lesz sajtókapcsolata, sajtómegjelenése, aki lelkiismeretesen végigcsinálja a programot!
A zárt Facebook-csoportban azonnal otthon érzed magad, hiszen csupa inspiráló, céltudatos vállalkozó vesz körül.
Ide bármikor jöhetsz az ötleteiddel, elakadásaiddal. A csoport arra való, hogy megmutasd, amin éppen dolgozol, hogy egyénileg kapj rá visszajelzést, támogatást és biztatást.
Nem mellesleg a csoport arra is jó, hogy bevált sajtókontaktokat osszatok meg egymással.
Aki a mentorprogram folytatására is benevez, az egy egyórás egyéni konzultációban fejlesztheti tökélyre a kommunikációs tudatosságát.
A konzultáció során az aktuális üzleti célodhoz igazodva dolgozunk rajta, hogy gördülékenyen sajtózhasd a vállalkozásodat és mielőbb meghatározó és megkerülhetetlen szereplője legyél a területednek.
Itt terítékre kerülhetnek a megjelenéssel kapcsolatos félelmek, a sajtóstratégiához szükséges erőforrások megteremtése vagy akár személyre szabott médiatréning is a profi megjelenéshez (hiszen nemcsak a szöveg, a képi megjelenés is lényeges!).
Utánkövetjük a kiküldött sajtómegkereséseidet, megtervezzük a következő kampányodat a sajtó erőforrás-hatékony bevonásával.
(Minőségbiztosítási okokból ezt a csomagot összesen 10 főnek tudom biztosítani.)
Következő mentorprogram:
2024. február
Az élő találkozók időpontjait a program kezdete előtt egyeztetjük,
minden alkalomról visszanézhető felvétel készül.
Jelentkezési határidő:
2024. január 10. 12 óra
Az egyéni munka (tananyagok feldolgozása és házifeladatok beküldése), illetve a közösségi aktivitás (csoportban kérdezés-válaszolás, az élő kérdezz-felelek eseményeken való részvétel) hetente átlagosan 3 óra időbefektetést igényel tőled 6 héten át.
A mentorprogramban kínált eszköztár működik. Ha elvégzed a mentorprogramot, radikálisan megváltozik a kommunikációd, visszavonhatatlanul megnő a magabiztosságod a megjelelenésedben, amit a médián túl is kamatoztatni fogsz.
Ha a kurzus elvégzése után 3 hónapon belül nem lesz egyetlen sajtómegjelenésed sem, akkor visszaadom a pénzedet.
A garancia akkor él, ha a mentorprogram minden elemét elvégezted, elsajátítottad. Azaz minden videót megnéztél, minden élő adáson ott voltál, ezekre előre elküldted a kérdéseidet, minden héten beküldted a heti házi feladat megoldását.
Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember.
A gyerekeim megszületése előtt újságíróként, majd egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam.
Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas történeteket meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezeket elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán.
Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik.
Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!
Égő vágyam, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Annyira ideális lenne, ha némi tudással felvértezve a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat építhetnéd!
A Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában.
Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem én vagyok az az újságíró, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, hanem felkapják rád a fejüket.
Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában. Akár kezdők vagytok, akár régi motorosok.
Ha nem vagy benne biztos, hogy neked való ez a program, vagy maradt még kérdésed a mentorprogrammal kapcsolatban, hívj fel és átbeszéljük!
Azt megígérhetem, hogy nem beszéllek rá semmire, ha a beszélgetés alapján úgy tűnik, nem a sajtó te utad. Már csak azért sem, mert az a legjobb, amikor kölcsönösen élvezzük és sikerre is visszük a közös munkát!
Kapin Viktória – Jó hírem van PR
06 30 235 8204
Mi van akkor, ha éppen ez a gondolat választ el a „nagyságtól”? Mi kellene ahhoz, hogy úgy tekints magadra és a tapasztalataidra, mint inspiráló történetek, amik megosztásra érdemesek?
Nem tilos kicsinek, még nem késznek vagy tapasztalatlannak érezned magad. De azt ne hagyd, hogy ez meggátoljon abban, hogy a vállalkozásod szintet ugorjon és sok más vállalkozást inspiráljon!
A mentorprogramban lépésről lépésre haladunk. Mindent megértesz és magadévá teszel, mielőtt továbbmegyünk. Ráadásul én is és a Facebook-közösség is ott lesz, hogy mindenben támogasson.
Vettél már valaha médiafelületet? Ha nem, akkor biztos nem tudod az árát sem. Egy valamirevaló megjelenés többszázezer forintnál kezdődik. Ráadásul, mivel jelölik rajta, hogy fizetett hirdetés, a hitelességedet sem növeli.
A Bevesszük a médiát mentorprogramban megtanulod, hogyan szerezz magadnak felületet/műsoridőt. Ezt nevezik szerkesztőségi tartalomnak. (Amiről mindenki tudja, hogy az újságíró megszerezte a cikkéhez a legkiválóbb szakértőt. Téged.)
Ráadásul ezt ingyen hozod össze magadnak, a tudásoddal. Így a befektetésed az első megjelenésednél megtérül, a többi pedig már a profitot hozza a konyhára.
Mindenki ilyen megjelenésről álmodik. Mert ez hiteles, presztízst építő.
Igen, ez igaz. Úgy érdemes belevágnod, hogy valóban elköteleződsz. 6 hét valóban sok időnek tűnhet most. De vajon miről maradsz le, ha nem szánsz rá most 6 hetet a tudatos kommunikációd kiépítésére? Mi az ára hosszútávon annak, ha nem kommunikálsz, vagy nem megfelelően kommunikálsz? Ugye tudod, hogy annak is megvan az eredménye?!
Heti 2-3 óra elég hozzá, hogy stratégiában gondolkodva, lépésről lépésre haladva megismerd a sajtó világának működését és megcsináld a szerencsédet. Nem egyszer, hanem mostantól fogva minden nap.
ezek közül bármelyik igaz rád:
Lassan beköszönt az év végi őrület.
Ülsz az asztalodnál, és a hirdetési költségeket összesíted. Melletted egy újság, amit inkább ki sem nyitsz, mert a konkurenciád szerepel benne. Persze, hajtott a kíváncsiság, beleolvastál a cikkbe, de elkapott a keserűség, és inkább félretetted.
Hogy csinálja? – gondolod magadban.
Bevillan egy szeptemberi webinár emléke… Mintha ott pont ilyesmiről lett volna szó, de aztán mégsem jelentkeztél arra a mentorprogramra…
Kezdődik az év végi hajrá, ülsz az asztalodnál.
Előtted a sajtóstratégiád, amit a mentorprogram alatt készítettél el.
A kiküldött sajtómegkeresések eredménye, hogy most fel kell hívnod egy számodra nagyon is fontos szerkesztőséget, mert kíváncsiak arra, amivel megkerested őket.
Egy igazán kiváló lehetőség, hogy még több eladást generálj a karácsonyi szezonban!
Felveszed a telefont, tárcsázod az újságíró számát. Nagyon izgulsz, de a második mondatnál tudod, hogy minden rendben lesz. Felkészült vagy. Tudod, mi a dolgod. Végig szem előtt tartod, hogy mi a célod a beszélgetéssel, mit akarsz „üzenni” a célcsoportodnak az aktuális sajtómegjelenéssel. A te kezedben az irányítás.
Amikor leteszed a telefont, az izgatottságot felváltja benned a büszkeség, hogy megcsináltad. Úton vagy. Átlépted a saját határaidat és úgy menedzseled a hírnevedet, ahogyan az a vállalkozásod számára a leghasznosabb. Néha aktívabban, máskor passzívabban. De most már mindig tudatosan!
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a weboldal a következő kiegészítő sütiket használja:
Facebook Pixel
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
További információk: Cookie Policy