Vállalkozóként szeretnél szintet ugrani a láthatóságban?

A Bevesszük a médiát mentorprogram segít elérni a célodat!

Kapin Viktória - Jó hírem van PR

Te is felsültél már ezekkel?

Megkerested már a médiát, de válaszra sem méltattak.

Fizettél már médiafelületért, de nem érezted az eredményét.

Szerepeltél már szakértőként a médiában, de valamiért nem lett folytatása.

Annyit dolgozol érte, hogy jobban rádtaláljon a célközönséged, nem?!

Megérdemelnéd, hogy végre a te márkádat is felkapja a média!

Bezzeg a konkurenciád újra meg újra a sajtóból köszön rád… 

Megéri ezt egyáltalán csinálni?

Veled is történt már ilyen?

Az újságíró flegma volt és hanyag. Futószalagon érezted magad, és jobb nem is visszagondolni rá, hogy egyszer szerepeltél az újságban.

Az újságíró felhívott, hogy meghív szerepelni egy műsorba. Majd az újságíróról kiderült, hogy nem újságíró, hanem értékesítő és műsoridőt árul. Egyáltalán nem kíváncsiak rád, csak pénzt akarnak keresni.

Az újságíró felhívott, beszélgettetek, majd nem azt hozta le, amit te mondtál.
Valójában alig említett meg téged. Pláne a vállalkozásodat.

Pedig úgy izgultál, annyira készültél, úgy szeretted volna. 

Tényleg beletetted az időt és az energiát.

Tényleg ennyire rögös lenne az út a nagynyilvánosság elé?

Mert ha ez ennyire kínos és bizonytalan kimenetelű, akkor biztosan nem érdemes rá több időt szánni.

Akkor most a kezedbe veszed végre az irányítást?

Látom, mennyivel másabb vállalatvezetőként úgy létezni, hogy az újságírók téged keresnek meg.

Hogy mekkora magabiztosságot ad az, hogy keresett szakértőként, a szakma egyik legjobbjaként rendszeresen megjelensz a médiában.

Hogy a célközönségedet dimenziókkal nagyobb hatékonysággal, eléréssel és szakmai hitelességgel szólítod meg.

Ahogy nő az ismertséged, a célközönséged egyre inkább felfigyel rád, bizalommal fordul feléd.

Kell-e magyarázni, hogy ennek az is a következménye, hogy egyre többen veszik a termékeidet, tartanak igényt a szolgáltatásodra?

Igen, ez lehetséges!

De ehhez le kell számolnod az alábbi tévhitekkel.

Ideje búcsút mondani a téves elképzeléseidnek

"A sajtóba bekerülni drága"

Így van! A médiafelületeket, műsoridőt elég drágán adják. Szóval jól válogasd meg, hogy mire költesz!

Ráadásul nem biztos, hogy eléred vele a célközönségedet. És ha eléred, még akkor is át kell jutnod a “reklám-szűrőjükön”. Hiszen a fizetett médiát mindig feltüntetik.

Ellentétben azzal, amikor megtalálod a közös hangot az újságíróval: ilyenkor hiteles szakértőként az imidzsedet építheted – az időd és nem a pénzed befektetésével.

"Az újságokban csak a nagyok szerepelhetnek"

Megvan a maga módja és a folyamata annak, hogy bárki, de tényleg bárki bekerülhessen a sajtóba anélkül, hogy fizetnie kellene érte.

Sokszoros bizonyítékom van rá, hogy az újságíróknak szüksége van a történetedre, tapasztalatodra.

Aktív újságíróként nemegyszer találtam megszólalóra a közvetlen környezetemből – családtagjaim, gyerekkori barátaim, volt zenésztársaim mind nyilatkoztak különböző témákban. Mindenkinek a tapasztalata értékes a megfelelő helyen, a megfelelő kontextusban.

"Kapcsolatok nélkül nem megy"

Legalább 3 dologgal tudom ezt megcáfolni:

  1. Megy, ha tudod, hogyan közelíts. Aki akart, eddig még mindig bekerült a sajtóba.
  2. Kapcsolatot szerezni nagyon könnyű.
  3. Épp egy újságíró beszél hozzád – miért ne használnád ki ezt a kivételes helyzetet?!

Tanuld meg az újságírók nyelvét, gondolkozz az ő fejükkel, hogy te is a sajtóból ismert szakértők közé tartozz!

Jelentkezz a Bevesszük a médiát mentorprogramba!

A Bevesszük a médiát 6 hetes mentorprogramban

  • profin kezeled és a vállalkozásod javára fordítod a szembejövő lehetőségeket
  • magabiztosan és céltudatosan juttatod el az üzeneted a célközönségedhez
  • könnyedén építed a szakértői státuszodat a médiában
  • megtanulsz együttműködni a médiával, ezzel pedig új szintre emeled a láthatóságodat

Ehhez minden tudást és támogatást megkapsz tőlem. Elméleti anyagok, feldolgozást segítő anyagok, kérdések-válaszok formájában. Tudom, hogy az elméletet a gyakorlatba ültetni nem megy egyedül. Ezért végig itt vagyok, hogy segítselek, ha elakadnál valahol.

Adsz egy esélyt a vállalkozásodnak, hogy széles körben ismertté váljon?

Ennek a programnak nem az a legnagyobb előnye, hogy a végére akár már posztolhatod is az első megjelenésedet.

Nem is az, hogy túllépsz a saját mentális blokkjaidon, amik eddig megakadályoztak a szintugrásban.

És pláne nem az, hogy a 6 hét alatt megszűnik a sajtóvakságod, és végre észreveszed a lehetőséget, amik mellett eddig csukott szemmel mentél el.

A Bevesszük a médiát program legzseniálisabb része, hogy egy komplett módszertant és gyakorlati útmutatást kapsz, amivel az ujjad köré csavarhatod a sajtó embereit, és ezért soha többet nem kell majd csillagászati összegeket elkülöníted a (sajtó)kampányodra.

Így vesszük be együtt a médiát!

Azokat, akikért kapkod a média, leginkább az különbözteti meg azoktól, akiknek a neve sosem jelenik meg nyomtatásban, hogy átlátják a sajtó működését, és ezzel a tudással felvértezve aktívan cselekszenek.

Hogy az első csoportba tartozz, ezekre számíthatsz a 6 hét során.

Erről lesz szó a programban:

Így épül fel a

Bevesszük a médiát mentorprogram

1

6+6 videós tananyag + tanulási segédanyagok

Minden hét elején hozzáférést kapsz az aktuális videós elméleti oktató anyagokhoz. Miután megnézted ezeket, letöltöd a tanulási segédanyagokat, és a segítségükkel lépésről lépésre kidolgozod az utadat a médiába. Tutira lesznek kérdéseid. Arra is van megoldás!

2

Élő kérdezési lehetőségek

Tudom, hogy nem megy egyedül. Ezért rengeteg élő kérdezési lehetőséget kapsz a 6 hét során.

A zárt Facebook-csoportban folyamatosan érkeznek a válaszok a kérdéseidre. Élőben online pedig 3 alkalommal találkozunk. Kérdezz-felelek és sajtómegkeresés-összeállító workshop formájában.

3

Folyamatos online támogatás a zárt Facebook-csoporton belül

A zárt Facebook-csoportban azonnal otthon érzed magad, hiszen csupa inspiráló, céltudatos vállalkozó vesz körül.

Ide bármikor jöhetsz az ötleteiddel, elakadásaiddal. A csoport arra való, hogy megmutasd, amin éppen dolgozol, hogy egyénileg kapj rá visszajelzést, támogatást és biztatást.

Nem mellesleg a csoport arra is jó, hogy bevált sajtókontaktokat osszatok meg egymással.

4

Az igazán elszántaknak egyéni konzultáció rugalmas időbeosztásban

Összesen 120 perc egyéni konzultációt kínálok a 7. és 8. héten azoknak, akik mesterszintre fejlesztenék magukat kommunikációs tudatosságban.

Az aktuális célodhoz igazodva dolgozunk azon, mi hiányzik még ahhoz, hogy gördülékenyen sajtózhasd a vállalkozásodat.

Így például terítékre kerülhetnek a megjelenéssel kapcsolatos félelmek, gátak, a sajtóstratégiához szükséges erőforrások megteremtése vagy mini médiatréning a profi nyilatkozatokhoz, megjelenéshez (hiszen nemcsak a szöveg, a képi megjelenés is fontos!). Utánkövetjük a kiküldött sajtómegkereséseidet és / vagy megtervezzük a következő kampányodat a sajtó költséghatékony bevonásával.

Minőségbiztosítási okokból ezt a csomagot összesen 10 főnek tudom biztosítani.

Ismerd meg a csomagokat!

Bevesszük a médiát

Pro csomag
180000 Ft
  • 6+6 videós oktatóanyag
  • tanulási segédletek
  • kéthetente (összesen 3 alkalommal) élő online kérdezz-felelek
  • folyamatos támogatás, visszajelzés a zárt Facebook-csoportban
  • 120 perc egyéni mentorálás a 7-8. héten
Elit ajánlat

Bevesszük a médiát

Alap csomag
120000 Ft
  • 6+6 videós oktatóanyag
  • tanulási segédletek
  • kéthetente (összesen 3 alkalommal) élő online kérdezz-felelek
  • folyamatos támogatás, visszajelzés a zárt Facebook-csoportban
  • 120 perc egyéni mentorálás a 7-8. héten

Jelentkezési határidő: 2023. március 29. 15:00

nap
óra
perc
másodperc

Ezeket még fontos tudnod:

  1. A mentorprogram 2023. április 10-én indul.
  2. Az egyéni munka (elmélet-feldolgozás és házifeladatok beküldése), illetve a közösségi aktivitás (csoportban kérdezés-válaszolás, az élő kérdezz-felelek eseményeken való részvétel) hetente átlagosan 2,5 óra időbefektetést igényel tőled 6 héten át.

A módszer működik, itt van rá a garancia!

Ha elvégzed a mentorprogramot, radikálisan megváltozik a kommunikációd, visszavonhatatlanul megnő a magabiztosságod, amit a médián túl is kamatoztathatsz.

Ha a kurzus elvégzése után 3 hónapon belül nem lesz egyetlen sajtómegjelenésed sem, akkor visszaadom a pénzedet.

A garancia akkor él, ha a mentorprogram minden elemét elvégezted, elsajátítottad. Azaz minden videót megnéztél, minden élő adáson ott voltál, ezekre előre elküldted a kérdéseidet, minden héten beküldted a heti házi feladat megoldását.

Miért hallgass rám?

Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember.

A gyerekeim megszületése előtt újságíróként, majd egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam.

Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas történeteket meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezeket elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán. 

Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik.

Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!

Égő vágyam, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Annyira ideális lenne, ha némi tudással felvértezve a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat építhetnéd!

A Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában.

Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem én vagyok az az újságíró, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, hanem felkapják rád a fejüket.

Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában. Akár kezdők vagytok, akár régi motorosok.

Ha nem vagy benne biztos, hogy neked való ez a program, vagy maradt még kérdésed a mentorprogrammal kapcsolatban, hívj fel és átbeszéljük!

Azt megígérhetem, hogy nem beszéllek rá semmire, ha a beszélgetés alapján úgy tűnik, nem a sajtó te utad. Már csak azért sem, mert az a legjobb, amikor kölcsönösen élvezzük és sikerre is visszük a közös munkát!

Kapin Viktória – Jó hírem van PR

06 30 235 8204

Ez jól hangzik, de...

... én túl kicsi vagyok ehhez!

Mi van akkor, ha éppen ez a gondolat választ el a „nagyságtól”? Mi kellene ahhoz, hogy úgy tekints magadra és a tapasztalataidra, mint inspiráló történetek, amik megosztásra érdemesek?

Nem tilos kicsinek, még nem késznek vagy tapasztalatlannak érezned magad. De azt ne hagyd, hogy ez meggátoljon abban, hogy a vállalkozásod szintet ugorjon és sok más vállalkozást inspiráljon!

A Mentorprogramban lépésről lépésre haladunk. Mindent megértesz és magadévá teszel, mielőtt továbbmegyünk. Ráadásul én is és a Facebook közösség is ott lesz, hogy mindenben támogasson.

... ez most túl drága nekem!

Vettél már valaha médiafelületet? Ha nem, akkor biztos nem tudod az árát sem. Egy valamirevaló megjelenés többszázezer forintnál kezdődik. Ráadásul, mivel jelölik rajta, hogy fizetett hirdetés, a hitelességedet sem növeli.

A Bevesszük a médiát mentorprogramban megtanulod, hogyan szerezz magadnak felületet/műsoridőt. Ezt nevezik szerkesztőségi tartalomnak. Amiről mindenki tudja, hogy az újságíró megszerezte a cikkéhez a legkiválóbb szakértőt. Téged.

Ráadásul ezt ingyen hozod össze magadnak, a tudásoddal. Így a befektetésed az első megjelenésednél megtérül, a többi pedig már a profitot hozza a konyhára.

Mindenki ilyen megjelenésről álmodik. Mert ez hiteles, presztízst építő.

... ez túl sok időt igényel!

Igen, ha belevágsz, akkor el kell köteleződnöd. 6 hét valóban sok idő. Annak tűnik most. De vajon miről maradsz le, ha nem szánsz rá 6 hetet a tudatos kommunikációd kiépítésére? Hiszen ha nem kommunikálsz, vagy nem megfelelően kommunikálsz, annak is megvan az eredménye.

Heti 2-3 óra elég hozzá, hogy startégiában gondolkodva, lépésről lépésre haladva megismerd a sajtó világának működését és megcsináld a szerencsédet.

Ez a program neked szól, ha...

ezek közül bármelyik igaz rád:

  • Szeretnél új utakat találni, hogy kitűnj a konkurenciáid közül
  • Szeretnéd, hogy a brandedet felismerjék, a vállalkozásodat a szakterületed legjobbjaként emlegessék
  • Szeretnéd a profitotad megtartani, fejlesztésekre fordítani, ahelyett, hogy a hirdetésekbe öntenéd a pénzt
  • Szeretnél keresett szakértőként, a szakmád kiválóságaként rendszeresen feltűnni a médiában
  • Szeretnél széles körben láthatóvá válni a célközönséged számára
  • Szeretnéd, hogy a terméked, a szolgáltatásod újabb és újabb célközönséghez jusson el
  • Szeretnéd, hogy úgy keressenek meg az újságírók
  • Szeretnél az a vállalkozó lenni, akit az ügyfelei tudatosan választanak, hiszen már ismerik a médiából

Itt a vége, fuss el véle

Nem jelentkezel...

Június eleje van. Süt a nap, csicseregnek a madarak, minden zöldell.

Ülsz az asztalodnál, és a hirdetési költségeket összesíted. Melletted egy újság, amit inkább ki sem nyitsz, mert a konkurenciád szerepel benne. Persze, hajtott a kíváncsiság, beleolvastál a cikkbe, de elkapott a keserűség, és inkább félretetted

Hogy csinálja? – gondolod magadban.

Bevillan egy márciusi webinár emléke… Mintha ott pont ilyesmiről lett volna szó, de aztán mégsem jelentkeztél arra a Mentorprogramra…

Ha most jelentkezel...

Június eleje van. Süt a nap, csicseregnek a madarak, minden zöldell.

Ülsz az asztalodnál, előtted a sajtóstratégiád, amit a Mentorprogram alatt készítettél el.

A kiküldött sajtómegkeresések eredménye, hogy most fel kell hívnod egy számodra nagyon is fontos szerkesztőséget, mert kíváncsiak rád, arra, amivel megkerested őket.

Felveszed a telefont, tárcsázod az újságíró számát. Nagyon izgulsz, de a második mondatnál tudod, hogy minden rendben lesz. Felkészült vagy. Tudod, mi a dolgod. Végig szem előtt tartod, hogy mi a célod a beszélgetéssel, mit akarsz „üzenni” a célcsoportodnak az aktuális sajtómegjelenéssel. A te kezedben az irányítás.

Amikor leteszed a telefont, az izgatottságot felváltja benned a büszkeség, hogy megcsináltad. Úton vagy. Átlépted a saját határaidat és úgy menedzseled a hírnevedet, ahogyan az a vállalkozásod számára a leghasznosabb. Néha aktívabban, máskor passzívabban. De most már mindig tudatosan.