Vállalkozóként szeretnél szintet ugrani láthatóságban?

Neked is problémát okoz kitűnni a tömegből és elérni az ideális ügyfeleidet?

Te sem tudod, mivel kelthetnéd fel az újságírók figyelmét, hogy írjanak a vállalkozásodról?

Se pénzed, se időd PR-cikkekkel bajlódni?

Jó helyen jársz, itt az ingyenes segítség!

Itt megtudhatod, mire van szüksége a médiának ahhoz, hogy ingyen és örömmel írjanak rólad!

Hallgasd meg a videóban, hogyan!

Amit minden vállalkozónak tudnia kell, ha be akar jutni a médiába

Csak keveseknek adatik meg, hogy a média által felkapott szakértőként magas presztízst, nagy ismertséget, ideális ügyfélkört alakítsanak ki maguknak. Pedig a sajtó munkatársai pontosan azokat a történeteket keresik, amik veled is megesnek.

Nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába! Ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, akkor ingyen és örömmel írnak rólad!

Milyen eredményre számíthatsz, ha bekerülsz a sajtóba?

A média segítségével mindig újabb és újabb közönség, potenciális vásárlótömeg előtt tudsz bemutatkozni.
  • Széles körben bizonyítod a szakértelmedet és bizalmat építesz az ügyfelekben.
  • Egyre több ideális ügyfél talál el hozzád.
  • A szakmád legjobbjaként hivatkoznak majd rád.
  • A láthatóságbeli szintugrásod az árszínvonaladon is hamar meglátszik.
 

Miért hallgass rám?

Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember. A gyerekeim megszületése előtt újságíróként, majd egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam. Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas történeteket meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezeket elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán. Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik. Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad! Égő vágyam, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Annyira ideális lenne, ha némi tudással felvértezve a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat építhetnéd! Mégis kevesen gondolnak a rendszeres sajtójelenlétre megoldásként.
A Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában. Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem én vagyok az az újságíró, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, hanem felkapják rád a fejüket. Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában. Akár kezdők vagytok, akár régi motorosok.

Iratkozz fel a Jó hírem van PR hírleveleire és cserébe tiéd a “Mit tehetsz érte, hogy téged is felkapjon a média?” hanganyag.