Karácsonyra a médiában?

Érd el könnyen és gyorsan a célközönségedet a média segítségével!

WEBINÁR és ESETTANULMÁNY VÁLLALKOZÓKNAK

A sikered nem a pénzen és a kapcsolatokon múlik, hanem a helyes szemléletmódon!

Szeretnél hirdetés nélkül emberek ezreihez eljutni és a célközönséged előtt hiteles szakértőként bemutatkozni? 

Hirdetsz, posztolsz, videózol, de nincs meg az igazi áttörés?

Téged is foglalkoztat, hogyan juthatnál el nagyobb közönséghez anélkül, hogy a marketingbüdzséd az egekbe szökne?

Webinár vállalkozóknak 4990 Ft-ért!

2024. október 9. 17:00

Jelentkezz a következő, vállalkozóknak és vállalatvezetőknek szóló webináriumomra, és érjük el együtt, hogy a leendő ügyfeleid a médiából ismerjenek és csak téged akarjanak!

Miről lesz szó?

Beavatlak a titokba, hogyan válhatsz az újságírók kedvencévé még akkor is, ha jelenleg nem rendelkezel egyetlen sajtókapcsolattal sem
Megtudod, hogyan keltsd fel a szerkesztőségek figyelmét anélkül, hogy egy rendkívül egyedi termékkel rendelkeznél
Elárulom a sajtótudatos viselkedés 7 alappillérét
Megismered a leggyakoribb, médiaszerepléssel kapcsolatos tévhiteket (például hogy pénz és kapcsolatok nélkül nem megy), amik valószínűleg téged is meggátolnak abban, hogy szintet ugorj a láthatóságban
Tudást és gyakorlati lépéseket kapsz, amik hozzájárulnak az ismertséged növeléséhez, elvezetnek az első médiaszereplésedhezígy a folyton növekvő és aktívan vásárló követőbázishoz
Esettanulmányokat és kipróbált, működő megoldásokat mutatok, amelynek alapötleteit azonnal fel tudod használni a saját üzletedben is

Kiknek szól a webinár?

Érdemes jelentkezned, ha az alábbiakkal nagyjából te is egyetértesz:

ha szeretnél hiteles szakértőként ismertté válni, a szakmádban, a szakértelmeddel kitűnni, élenjárni, utat mutatni

ha érted, hogy az egyre nagyobb eredményekhez elengedhetetlen a gondolkodásmódodat is formálni

ha olyan szolgáltató vagy, aki már legalább néhány éve vállalkozik, és látod, hogy a gyors sikerek mellett a hosszú távú befektetésekre is szükség van

ha soknak, nyűgnek, eredménytelennek érzed a kommunikációs tevékenységedet

ha a sajtót elérhetetlennek, részrehajlónak és drágának láttad eddig

ha van benned egy kósza gondolat, hogy a marketingfolyamataidban talán mégis jól jönne a médiás ráerősítés…

ha fontos számodra az edukálás, az, hogy a saját eszközeiddel picit jobb hellyé tedd a világot.

Kipróbált és működő megoldások - attól, aki ezt tavaly ilyenkor megcsinálta!

Ide juthatsz el, ha elkezdesz dolgozni a szemléleteden:

Konkrét esettanulmányt hallasz arról, hogyan lehet október-novemberi akcióba lépéssel Karácsonyra már a médiába kerülni. Ennek kipróbált és működő megoldásait, alapötleteit azonnal fel tudod majd használni a saját üzletedben!
Milliókat érő együttműködések alig 6 hét alatt!

Dr. Tornyi Katalin állatorvos egy olyan témával vette be a médiát 2023 karácsonya előtt, ami amúgy lerágott csontnak számít. És mégis “milliós” érdeklődésre tartott számot. Azóta saját kiadványt készített, saját rendezvényt is szervezett a saját jogon szerzett sajtókapcsolatainak hathatós támogatásával.

Kivársz vagy akcióba lépsz?

A legtöbb vállalkozó arra vár, hogy majd amikor már elég jó lesz a szakmájában, úgyis felfedezi a média.

A tudatos vállalkozó ezzel szemben elsajátítja az alapokat, akcióba lép, és nagyon hamar szintet ugrik a láthatóságban: újabb és újabb, számára releváns közönség előtt mutatkozik be. (Aztán meg újraszervez, hogy a tolongó tömegeket ki tudja szolgálni…)
Ha megérted, mire van szüksége az újságírónak, megtanulsz úgy viselkedni, nyilatkozni, hogy aztán minden újság téged akar szakértőnek! Így a célközönséged számára magas presztízsű, elismert, keresett szakemberré válsz!

Kérdés nem marad megválaszolatlanul!

Ha jegyet váltasz a webináriumra, a saját kérdéseidre is választ kaphatsz.

SŐT!

A webinárium előtt egy olyan kérdőívvel készülhetsz majd fel, ami segít átgondolni, hol tartasz most a médiával, a tudatos kommunikációval és milyen célokat lenne érdemes kitűznöd magad elé. 

Ha ezt kitöltöd, sokkal pontosabb kérdésekkel érkezel majd az online élő alkalomra.

Miért hallgass rám?

Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember.

A gyerekeim megszületése előtt újságíróként, majd egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam.

Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas történeteket meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezeket elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán.

Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik.

Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!

Égő vágyam, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Annyira ideális lenne, ha némi tudással felvértezve a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat építhetnéd!

A Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában.

Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem én vagyok az az újságíró, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, hanem felkapják rád a fejüket.

Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában. Akár kezdők vagytok, akár régi motorosok.

Miért érdemes mindenképp regisztrálnod?

Hogy megértsd és végleg elhidd: neked is ott a helyed a sajtóban!
Hogy észrevedd azokat a lehetőségeket, amik mellett eddig simán elmentél.
Hogy jelentős és valós alternatívaként számolj a sajtóval, amikor márkaépítésről, ügyfélelérésről, növekedésről gondolkodsz!
Hogy megértsd: a médiamegjelenésekhez vezető úton nem a pénz, a kapcsolatok vagy az idő számít, hanem a látásmód.
Hogy elhidd: a sajtóba nem nehéz bekerülni, csak tudatosság és kitartás kell hozzá. Az elsőt kipipáljuk együtt?

Mire számíthatsz, ha jegyet váltasz a webinárra?

Megkapod az első felkészítő levelet, hogy a legfontosabb kérdéseid már a webinár előtt körvonalazódjanak benned!

Minden résztvevő válaszait személyesen dolgozom fel, és a felmerült kérdéseket beleépítem a webinár anyagába.

Megkapod a webinárhoz szükséges technikai infókat.

A webináron a tudásanyag mellett egy aktuális esettanulmányt is végigkövethetsz.

Az alkalom végén pedig az addigi élményeid, újonnan megszületett gondolataid alapján ismét felteheted a kérdéseidet.

A jelentkezésed után természetesen megkapod a számlát az utaláshoz szükséges adatokkal.

Ne várj tovább. Foglald el a helyed a médiában!

Mi van, ha csupán ennyi választ el az első sajtó-megjelenésedtől?!

Regisztrálok a Kulisszatitkok a médiából webinárra!

Biztos nem érdekli a sajtót, amit én mondani tudnék… Vagy mégis? Itt a megoldás!