7 titok,

amivel be tudsz kerülni a médiába teljesen ingyen!

Nem leszel képes tömegeket megmozgatni, amíg be nem vetted a médiát!

DÍJMENTES, ONLINE ÉLŐ ELŐADÁS VÁLLALKOZÓKNAK

Dátum:

2023.09.27. 17:00 (online)

Férőhelyek:

maximum 500 fő

Érd el könnyen és gyorsan a célközönségedet a média segítségével!

Szeretnél hirdetés nélkül emberek ezreihez eljutni és a célközönséged előtt hiteles szakértőként bemutatkozni? 

Hirdetsz, posztolsz, videózol, de nincs meg az igazi áttörés?

Téged is foglalkoztat, hogyan juthatnál el nagyobb közönséghez anélkül, hogy a marketingbüdzséd az egekbe szökne?

Jelentkezz a következő, teljesen INGYENES, vállalkozóknak és vállalatvezetőknek szóló webináriumomra, és érjük el együtt, hogy a leendő ügyfeleid a médiából ismerjenek és csak téged akarjanak!

2023. szeptember 27. 17:00

nap
óra
perc
másodperc
Sajnos, erről most lemaradtál!

Miről lesz szó?

Beavatlak a titokba, hogyan válhatsz az újságírók kedvencévé még akkor is, ha jelenleg nem rendelkezel egyetlen sajtókapcsolattal sem

Megtudod, hogyan keltsd fel a szerkesztőségek figyelmét anélkül, hogy egy rendkívül egyedi termékkel rendelkeznél

Elárulom a sajtótudatos viselkedés 7 alappillérét

Megismered a leggyakoribb, médiaszerepléssel kapcsolatos tévhiteket (például hogy pénz és kapcsolatok nélkül nem megy), amik valószínűleg téged is meggátolnak abban, hogy szintet ugorj a láthatóságban

Tudást és gyakorlati lépéseket kapsz, amik hozzájárulnak az ismertséged növeléséhez, elvezetnek az első médiaszereplésedhezígy a folyton növekvő és aktívan vásárló követőbázishoz

Esettanulmányokat és kipróbált, működő megoldásokat mutatok, amelynek alapötleteit azonnal fel tudod használni a saját üzletedben is

Kivársz vagy akcióba lépsz?

A legtöbb vállalkozó arra vár, hogy majd amikor már elég jó lesz a szakmájában, úgyis felfedezi a média.

A tudatos vállalkozó ezzel szemben elsajátítja az alapokat, akcióba lép, és nagyon hamar szintet ugrik a láthatóságban: újabb és újabb, számára releváns közönség előtt mutatkozik be. (Aztán meg újraszervez, hogy a tolongó tömegeket ki tudja szolgálni…)

Ha megérted, mire van szüksége az újságírónak, megtanulsz úgy viselkedni, nyilatkozni, hogy aztán minden újság téged akar szakértőnek! Így a célközönséged számára magas presztízsű, elismert, keresett szakemberré válsz!

Kérdés nem marad megválaszolatlanul!

Ha az előadás után még maradt kérdésed, vagy nem tudod, hogyan lehet a webináriumon hallott lehetőségeket átültetni a saját vállalkozásodba, akkor kérdezz tőlem bátran, akár többször is!

Miért hallgass rám?

Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember.

A gyerekeim megszületése előtt újságíróként, majd egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam.

Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas történeteket meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezeket elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán. 

Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik.

Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!

Égő vágyam, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Annyira ideális lenne, ha némi tudással felvértezve a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat építhetnéd!

A Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában.

Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem én vagyok az az újságíró, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, hanem felkapják rád a fejüket.

Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában. Akár kezdők vagytok, akár régi motorosok.

Miért érdemes mindenképp regisztrálnod?

Hogy megértsd és végleg elhidd: neked is ott a helyed a sajtóban!

Hogy észrevedd azokat a lehetőségeket, amik mellett eddig simán elmentél.

Hogy jelentős és valós alternatívaként számolj a sajtóval, amikor márkaépítésről, ügyfélelérésről, növekedésről gondolkodsz!

Hogy megértsd: a médiamegjelenésekhez vezető úton nem a pénz, a kapcsolatok vagy az idő számít, hanem a látásmód.

Hogy elhidd: a sajtóba nem nehéz bekerülni, csak tudatosság és kitartás kell hozzá. Az elsőt kipipáljuk együtt?

Regisztrálok az ingyenes Kulisszatitkok a médiából webinárra!