Az újságíró pont nálad találja meg azt, amit keres, ha tudod, hogyan mutasd meg!

Hiába vagy szakértő, ha a tartalmaid nem segítik az újságírókat abban, hogy rád találjanak.

A Médiafoglaló mastermind-sorozat megtanít arra, hogyan tedd hatékonyabbá az online jelenlétedet, hogy a sajtó észrevegyen, és meg is keressen.

Aki eddig végig csinálta, bekerült a médiába.

Több mint 10 év újságírói és szerkesztői tapasztalat: Tudom, hogyan dolgoznak az újságírók, és azt is, hogyan érheted el, hogy téged válasszanak.

Valós szakemberek, valós eredmények: A Médiafoglaló módszertanát már több szakértő sikeresen alkalmazta, és most rendszeresen nyilatkoznak a sajtóban.

Ha nem tudod, hogyan keres az újságíró, akkor nem is fog rád találni

A vállalkozók folyamatosan posztolnak, tartalmat gyártanak és próbálnak láthatóvá válni, mégsem érik el a kívánt eredményeket. Az újságírók elmennek mellettük, mert a tartalmaik nem úgy vannak felépítve, hogy egy szerkesztőség figyelmét felkeltsék.

Az újságírók nem találják meg a vállalkozásodat, mert nem azt kommunikálod, amit keresnek

A tartalmaid nem elég egyértelműek vagy érdekesek ahhoz, hogy a média felfigyeljen rád

A social médiában elveszel a zajban, mert nem tudod, hogyan emelkedj ki a tömegből

Nem építettél ki olyan online jelenlétet, amely egy újságírót meggyőzne arról, hogy szakértőként érdemes megszólaltatnia téged

Véletlenszerűen kapsz sajtómegkereséseket, de nem tudod, hogyan lehetne ezt rendszeressé tenni

Tedd a tartalmaidat a média számára is értékessé

Online tartalmi audit

Megnézzük, hogy az újságírók mit látnak rólad most, és mit kell változtatnod, hogy észrevegyenek

Célzott tartalomstratégia

Megtanulod, hogyan készíts olyan bejegyzéseket, hírleveleket és blogcikkeket, amelyek nemcsak a közönségedet, hanem a sajtót is érdeklik

Sajtómegkeresés és kapcsolatok építése

Együtt megírjuk és kiküldjük az első sajtómegkeresésedet, hogy azonnali eredményeket érj el

Miért válassz minket?

Hogyan működik?

Egy felmérő kérdőív és egy 15 perces beszélgetés után rákészítő feladatokat kapsz

Három élő, online mastermind alkalmon dolgozunk együtt

A program végére saját sajtóstratégiával és kiküldött sajtómegkereséssel rendelkezel

Stratégiai tartalomgyártás és sajtófigyelem egyetlen programban

A Médiafoglaló mastermind során megtanulod, hogyan alakítsd a tartalmaidat úgy, hogy azok ne csak a közönségedhez, hanem az újságírókhoz is elérjenek. A program végére egyértelmű stratégiával és kiküldött sajtómegkereséssel rendelkezel, amely megnyitja előtted a médiában való szereplés lehetőségét.

Mit kap a mastermindban?

Kapin Viktória vagyok, újságíró és kommunikációs szakember, tíz év szerkesztőségi tapasztalattal a hátam mögött.

Újságíróként és kommunikációs szakértőként megmutatom, hogyan érheted el, hogy a média magától figyeljen fel rád.

Több mint tíz éve dolgozom újságíróként és szerkesztőként, így pontosan látom, mi kell ahhoz, hogy valaki bekerüljön a sajtóba. A Médiafoglaló mastermind során segítek abban, hogy a tartalmaid és a kommunikációd olyan legyen, amelyet az újságírók keresnek. Megtanítalak arra, hogyan építs kapcsolatokat a médiával, hogyan készítsd el a tökéletes sajtómegkeresést, és hogyan nyilatkozz úgy, hogy újra és újra visszahívjanak. Ha készen állsz arra, hogy ne csak a közösségi médiában, hanem a sajtóban is szakértőként ismerjenek el, itt az ideje, hogy belevágj.

Egy fizetett PR-cikk árából egy életre megtanulhatod, hogyan szerezz ingyenes sajtómegjelenéseket

Egyetlen fizetett PR-cikk ára akár 150 000 - 500 000 Ft is lehet, de ez csak egy alkalomra szól. Ha nem fizetsz újra, a sajtó nem fog magától keresni.

A Médiafoglaló mastermind program, amelyért nem egyetlen megjelenést kapsz, hanem egy teljes stratégiát, amellyel hosszú távon építheted a sajtókapcsolataidat.

Ez egy olyan tudás és stratégia, amelyet újra és újra használhatsz, így a befektetésed folyamatosan megtérül.

Csomag tartalma

Minden, amire szükséged van ahhoz, hogy a sajtó felfigyeljen rád

A Médiafoglaló mastermind program egy teljes körű, gyakorlati megközelítés, amely segít kialakítani a sajtófigyelemhez szükséges stratégiát.

Médiafoglaló mestermind sorozat

180 000 Ft

Részletfizetés is elérhető:

Összesen:

180 000 Ft

Három egyszerű lépés, és a sajtó figyel rád!

01

Töltsd ki a jelentkezési űrlapot

Ez az első lépés ahhoz, hogy bekerülj a programba és elindítsd a saját sajtóstratégiádat.

02

Egyeztetjük a 15 perces felmérő beszélgetést

Felveszem veled a kapcsolatot, hogy biztosan a megfelelő helyen vagy, és ez a program hozza meg számodra a legnagyobb eredményt.

03

Megkapod az első felkészítő anyagokat

A program indulása előtt minden fontos tudnivalót és hozzáférést megkapsz, hogy zökkenőmentesen belekezdhess a médiaépítésbe.

A következő mastermind-sorozat indulása: március 3.

Élő, online alkalmak:

március 6.,

március 20.,

április 3.

Jelentkezési határidő: 2025. február 27. 12:00

Élő, online alkalmak csütörtökönként 10:00–13:00

Minden alkalomról visszanézhető felvétel készül

A mentorprogram minimum 4 fő részvételével indul.

Sikertörténetek

Akik már bejutottak ingyen a médiába és most
rendszeresen szerepelnek benne, növelve ezzel vállalkozásuk sikerét!

Kérdéseid vannak?

Itt megtalálod a válaszokat!

Tényleg be lehet kerülni ingyen a médiába? Én úgy tudtam, egy sajtómegjelenés százezrekbe kerül.

Egy sajtómegjelenés, ha fizetsz érte, valóban drága lehet. Ha azonban szakértőként kerülsz be a médiába, akkor a tudásoddal és tapasztalatoddal „fizetsz”. Ha tudod, hogy az újságíróknak milyen értéket tudsz adni, akkor nemcsak egyszeri lehetőséged lesz, hanem hosszú távon építheted a médiakapcsolataidat.

Egyetlen megjelenés önmagában még nem garantálja a beérkező ügyfelek áradatát, de ha rendszeresen szerepelsz a médiában, az hatalmas hitelességet épít, és azok az emberek, akik korábban még bizonytalanok voltak, nagyobb eséllyel keresnek meg téged.

Semmi gond, mert nem kapcsolatokra, hanem jó stratégiára van szükség. A mentorprogramban megtanulod, hogyan szólítsd meg a szerkesztőségeket, és mit írj nekik ahhoz, hogy reagáljanak.

Ennek több oka is lehet. Például rossz időpontban küldted el, már dolgoznak hasonló témán, vagy egyszerűen nem volt elég erős az üzeneted. A mentorprogramban pontosan megtanítom, hogy milyen levelet érdemes írni, amelyre az újságírók nem tudnak nemet mondani.

Ha valaha olvastál már cikket vagy hallgattál interjút a saját területedhez kapcsolódóan, akkor biztos lehetsz benne, hogy van helyed a médiában. A kérdés nem az, hogy lehet-e, hanem az, hogy hogyan kell jól csinálni.

Kezdd ott, ami könnyen elérhető, például helyi médiánál vagy tematikus blogoknál. A mentorprogramban pontosan megtanulod, hogyan építsd fel az első kapcsolataidat, amelyekből később országos lehetőségek is születhetnek.

Minden, ami új, friss és egyedi nézőpontot ad egy témára. Ha olyan szemszögből tudsz beszélni egy dologról, amelyet még nem sokan mutattak meg, az biztosan felkelti az érdeklődésüket.

A felkészültséged itt kulcsfontosságú. A mentorprogramban megtanítom, hogyan irányítsd a beszélgetést úgy, hogy az üzletileg is a legjobb eredményt hozza neked, és mégis természetes és értékes legyen az interjú.

Ha túl sokat beszélsz és nem fókuszálsz, előfordulhat, hogy az újságíró másképp értelmezi a mondanivalódat. A mentorprogramban megtanulod, hogyan fogalmazz röviden, hatásosan és egyértelműen, hogy mindig azt adják vissza, amit valóban mondani akartál.

Kizárólag kivételes esetekben vállalok klasszikus PR-kivitelezést. Sokkal jobban hiszek abban, hogy ha egyszer megtanulod, hogyan kell jól csinálni, akkor soha többé nem lesz szükséged arra, hogy valaki másra bízd a saját sajtókommunikációdat.

Ha most nem lépsz, a konkurenciád fogja megkapni a sajtófigyelmet helyetted

A sajtó tele van olyan szakértőkkel, akik tudatosan építik a médiamegjelenéseiket. Ha nem kezdesz el stratégiailag dolgozni a láthatóságodon, mások kerülnek előtérbe a szakmádban.

A Médiafoglaló mastermind segít, hogy ne maradj ki azok közül, akiket az újságírók keresnek és idéznek.

Ha ezekben a tévhitekben hiszel, a sajtófigyelem örökre elérhetetlen marad számodra!

A sajtófigyelem nem szerencse kérdése, hanem stratégia kérdése

Egyedi Értékajánlat

A Médiafoglaló mastermind nem egy elméleti oktatás, hanem egy gyakorlati program, amely megtanít arra, hogyan építsd fel a saját sajtókommunikációdat.

Nem ügynökség végzi el helyetted a munkát, hanem olyan tudást kapsz, amellyel hosszú távon önállóan is képes leszel médiafigyelmet szerezni.

Ha szeretnéd, hogy az újságírók maguktól találjanak rád és hívjanak szakértőként, itt az idő, hogy megszerezd hozzá a stratégiát.

Jelentkezz médiafoglaló
mastermind sorozatomra!

Biztos nem érdekli a sajtót, amit én mondani tudnék… Vagy mégis? Itt a megoldás!