Stratégiával a kiemelkedő szakértői státuszért

A Médiafoglaló módszertana már rövid távon is kiváló eredményeket hoz – nézd meg a videót egy elkötelezett vállalkozótárs történetéről, aki hetek alatt milliókat érő megjelenéseket hozott össze magának – önerőből!

A mastermind-sorozatokon ugyanezzel a szemlélettel turbózzuk fel a te kommunikációs hatékonyságodat is! 

Érvényesülj a médiában az üzleti céloddal összhangban!

Azok, akik jól tudnak érvényesülni a médiában, általában nyitottak, cselekvők, és bevállalósak abban, hogy kipróbáljanak új lehetőségeket. 

De nemcsak ez kell a sikerhez. A sikerhez stratégia kell. Egy kommunikációs naptár, ami tűpontosan támogatja az üzleti célodat. 

Kommunikációs, tartalom- és sajtóstratégiát tervezünk saját felületre, saját rendezvényhez és a médiába. Ezeket úgy összehangolva, hogy az ne három külön feladat, külön gondolkodás legyen, hanem egy bivalyerős alap, amire hosszú távon is építkezhetsz! 

Te vagy a megoldás, nem az AI!

Tudod: akkor is kommunikálsz, amikor nem, vagy nem érthetően kommunikálsz a külvilág felé!

Elszomorítóan sokan nem látják, milyen sok energiát és pénzt fecsérelnek el azzal, hogy nem a megfelelő üzeneteket juttatják el a közönségüknek. 

Elszomorítóan sokan várják a csodát a mesterséges intelligenciától és nem veszik észre, hogy esélyük sincs általa kiemelkedni a tömegből. 

És ez minden szinten visszahat a vállalkozásra. 

Így veszed be a Médiafoglaló módszerével te is a médiát!

Az évtervezőn a Médiafoglaló módszertanát alkalmazzuk a tervezés során, amik a lentiekhez hasonló eredményeket hoznak pár hónap alatt. Ha nem akarod, hogy a te konkurenciád hasítson el így melletted, vedd a kezedbe az irányítást! 

8 nagyon ütős, országos szintű megjelenés 2 hónap alatt

„Régóta olvasom Viki hírleveleit, megszólítva éreztem magam. Így jutottam el a Jó hírem van PR kurzusára, ahol olyan inspirációt és eszközöket kaptam, amit pofonegyszerűen építettem be az addig kialakult vállalkozói ismereteim és eszköztáram közé. 

Imádom Viki lelkesedését, motiváltságát, szárnyalását! Átragadt rám és elkezdtem alkalmazni az újdonsült tudást. 

A Médiafoglaló módszerével 2 hónap alatt a következő eredményeket értem el:

* Egy KÉPMÁS MAGAZIN NAGYINTERJÚ – online: 
Aki a szenvedélyét önti illóolaj-keverékeibe
https://kepmas.hu/…/illoolajok-hasznalata-keszitese-dr…

* Egy TERMÉSZETGYÓGYÁSZ MAGAZIN – print: 3 oldalas cikk a téli aromaterápiáról

*Egy PETŐFI TV – élő adás, beszélgetés a szaglásról

Előkészületben további 5 anyag: 

* Három nagy női magazin két online cikk
* Egy családi online magazin karácsonyi cikk
* Egy mesés ismeretterjesztő könyv

Ez 8 nagyon ütős, országos szintű megjelenést biztosít számomra INGYEN! 

Célom a szakértői státusz stabilizálása, a bizalom megalapozása a most induló DIADEUR ILLÓOLAJ AKADÉMIA számára. A sajtójelenléttel könnyedén elérhető a hatástöbbszörözés, erre tudatosan építek most már!” 

Így néz ki a gyakorlatban

3 alkalommal találkozunk online, kis csoportban.
Felkészítjük a vállalkozásodat, brandedet arra, hogy beírja magát a médiába és elhúzz a konkurenciád előtt. 
Kielemezzük a bizniszed adottságait, sajátosságait. Stratégiát tervezünk és lépésekre bontjuk. 

Online, zoom-on találkozunk.

Fontos, hogy a programra felkészülten érkezz – olyan értelemben, hogy a kérdéseid, kihívásaid, céljaid fókuszban legyenek. Ehhez a jelentkezésed után kapsz egy kérdőívet, amivel érdemes 20-30 percet eltöltened. Ez segít neked végiggondolni, hol tartasz most kommunikációban és felfedezni azt, amire érdemes építkezned.

Tematikus sorozatok 

Április 

Május 

Június 

Egyben előre fizetve: 99 000 Ft 
Két részletben: 2*55 000 Ft

Ne halogasd tovább, hogy vigye a híredet a média! 

Tedd meg az első lépést és válj a médiából ismert és keresett szakértővé!