Médiafoglaló mastermind-sorozat

A 4 hetes intenzív programon intenzív és szuperhatékony munka vár rád!

Vajon mennyire sikerül online is jól megmutatnod magad?

Vajon az újságíró megtalálja nálad azt, amit keres vagy továbbkattint a konkurenciádhoz? És azt tudod-e, hogy a véletlenül beeső sajtómegkereséseket is egyből megtriplázhatod, ha kellően felkészült vagy?!

Hatékony kommunikáció minden mennyiségben!

Nem pénzre és médiakapcsolatokra, hanem a megfelelő szemléletre van szükséged!

3 féle témában fejlődhetsz a saját szintednek megfelelően.

A mastermind-csoport nálunk azt jelenti, hogy nem elmélettel, hanem sok gyakorlattal, és sok-sok támogatással töltjük ki a közös időnket.

Minden esetben egy státuszfelmérő kérdőívvel, egy 15 perces telefonhívással és rákészítő feladatokkal kezdjük meg a közös munkát.

A 4 hetes mastermind-sorozat alatt a kiválasztott témákban mélyülünk el, csinálsz meg feladatokat és érsz el kézzelfogható változást.

A 3 alkalmas sorozathoz kiegészítő bónusztartalom is jár!

A médiában nem az a feladat, hogy szép köntösbe csomagoljunk és eladjunk!

“A médiában nem az a feladat, hogy szép köntösbe csomagoljunk és eladjunk – amit ígérsz a főcímben, arra választ is kell adnod! A marketingszálat vissza kell húzni, helyette az érzelmi pontokat fontos megtalálni és arra reagálni. Rám is nagyon hat, amikor látom, hogy egy szakértőt megkérdezett a média. Az az érzésem tőle, hogy értékes, hiteles lehet, amit ő mond. Hogyan lássam az újságíróban az embert, hogyan szólítsam meg, hogyan kínáljak irányokat számára?” 

Dr. Maczó Edit, pályaválasztási és karriertanácsadó tanulságai a mastermindsorozatról.

A program menete

Összesen 3 alkalommal, 2 hetente találkozunk online, élőben 3 órában. Az alkalmakon mindig 2 ember témáján dolgozunk, amiből mindenki sokat tanulhat, közben kérdezhet. Az időbeosztásért én felelek és szigorúan nézem is az órát.

Az alkalmak végén minden résztvevő személyre szabott házi feladatot kap aszerint, hogy az adott témakörben mi a következő kihívása. Ezekre mindenki személyre szabott javítást, visszajelzést kap.

Időközben pedig a leggyakoribb kérdésekre válaszul hanganyagokat is készítek a résztvevőknek.

3 élő alkalom sok mindenre elég. De biztos, hogy azt is fogod érezni, hogy a kinyitott témákkal hirtelen megsokszorozódik a teendők listája.

Tudj róla, hogy ez teljesen normális. Az a lényeg, hogy higgy benne, hogy a mindset-változással már eleve hatékonyabban állsz hozzá az előtted álló (kommunikációs) feladatokhoz, eleve nagyobb az az eredmény, amit megcélozhatsz.

Kérdezési lehetőséged az élő alkalmakon és levélben az alkalmak között is van.

A hatás nemcsak a médiajelenléteden lesz mérhető!

4 hét alatt a közös munka hatása a teljes kommunikációdon (közösségi média, blogbejegyzések, képi és hangzó tartalmak, nyilatkozatok, hírlevelek…) érezhető lesz, mert jobb, hatékonyabb tartalmakat gyártasz a saját csatornáidra, hírleveleidben is.

Ugyanakkor kinyitja a szemedet a már most is meglévő lehetőségeidre és megtanulsz élni is velük. A program megadja a hitet, hogy neked is ott a helyed a sajtóban és remélem, hogy sokat bosszankodsz majd, miért nem kezdted el már előbb!

A csoportok minimum 4 fővel indulnak, de a helyek száma limitált, egyszerre 6 fő csatlakozhat, hogy mindenkire megfelelő figyelem jusson.

Elfáradtam a közösségi média világában és idén az offline kapcsolódások és a sajtó és TV világára koncentrálok. A mentorválasztással bombajó társaságba keveredtem és Kapin Viki vezetésével egy hónap alatt megvalósítottam azt a célomat, hogy elindítsam szakemberként való pozícionálásomat a médiában. A mentorválasztás nagyon fontos. Emberi és szakmai szempontból is érdemes olyat választani, aki megért és támogat, de lökdös abba az irányba, ahová el szeretnél jutni. Olyat válassz, akivel megbíztok egymásban és tudtok egymással őszinték lenni, mert csak akkor tudod és mered neki elmondani mindazt, ami nyomaszt, aggaszt és visszatart az úton.

Ezek nélkül ne vágj bele a sajtózásba!

A te online felületeid mennyire hűen tükrözik az újságírók számára azt, aki vagy, amivel foglalkozol? Vajon mennyire sikerül online is jól megmutatnod magad?

Hogyan sokszorozhatod meg a médiamegjelenéseidet? A véletlenül beeső megkereséseket is egyből megtriplázhatod, ha kellően felkészült vagy!

Azért, hogy az újságíró nálad találja meg azt, amit keres, jelentkezz a saját csatornádat helyrepofozó és tartalomgyártást-megkönnyítő turnusba!

Élő témák

  1. Hogyan keres az újságíró? Megtalálja-e a te csatornádon, honlapodon, ami neki kell? Mielőtt a sajtóba mész, tedd rendbe a csatornádat.
  2. Témagyűjtés és szerkesztés (csomagolás) blogba, hírlevélbe, közösségi médiára, videóba. De igen, van mit mondanod. De igen, érdekes, amit mondasz. Avagy milyenek a te témáid megfelelően csomagolva?
  3. Milyen a jó sajtómegkeresés, blogcikk, újságcikk? Írjuk meg együtt és élesítsük! 
  4. Bónusz-anyag: Tudtad, hogy a sajtót ezerféleképpen behívhatod magadhoz?! Kreatív ötlettár és inspirációforrás minden szakterületre, hogy nálad is kopogtassanak az újságírók! 

Következő turnus

Élő időpontok: október 16., október 30., november 13. szerdánként 10-13 óráig online, zoomon.

 

A csoport minimum 4 fő jelentkezése esetén indul.

Amire tőled lesz szükség

A házi feladatokat, vállalásokat úgy egyeztetjük, hogy mindenki arányosat vállaljon, annyit és olyat, ami kihívást jelent, ugyanakkor számára reálisan megvalósítható, elkészíthető. Ha mégsem sikerül jól meghatározni vagy ha elakadsz a megvalósítás során, emailben elérhető vagyok.

A feladatok megoldásához, önálló munkához segédanyagokkal, tanulást segítő videókkal látlak el.

A házifeladatokat nekem külditek be egyenként és mindenkiére küldök személyre szabott választ, ötleteket, segédanyagot – ami csak szükséges. Kérdezni emailben tudsz az alkalmak között. A kérdéseidet priorizálom és két napon belül megválaszolom.

Ár és jelentkezés

Egyben előre 150 000 Ft

Két részletben: első alkalomig 80 000 Ft, 3. alkalomig 80 000 Ft

Mi történik a jelentkezésed után?

A jelentkezésed után megkapod a számlát az utaláshoz szükséges adatokkal. Miután beérkezett az utalásod, kereslek időpont-egyeztetésért, hogy a legfontosabb kérdéseid már a program indulása előtt megfogalmazódjanak benned!

Ne várj tovább. Foglald el a helyed a médiában!

Mi van, ha csupán ennyi választ el az első sajtómegjelenésedtől?!

Biztos nem érdekli a sajtót, amit én mondani tudnék… Vagy mégis? Itt a megoldás!