Rólam

Kapin Viktória vagyok, újságíró, szerkesztő, kisvállalkozók PR-mentora.

Abban támogatlak, hogy bekerülj, majd rendszeresen szerepelj a médiában.

Több mint tíz éve dolgoztam újságíróként. Főleg női magazinokba, legtöbbet a Nők Lapja Évszakokba írtam, évekig voltam egy kulturális magazin főszerkesztője. 

Elég gyakran előfordul velem, hogy beszélgetés közben cikkcímek jelennek meg a fejemben az adott témáról, amiket egyből el lehet küldeni a szerkesztőségeknek. Sokszor beigazolódik, hogy az a téma abban a csomagolásban tényleg érdekes számukra is!

Win - win

Látom az utat a vállalkozások és a szerkesztőségek között. És látom a megugrandó akadályokat is.

Szeretem a munkámban, hogy hitet és eszközöket adhatok ahhoz, hogy a vállalkozók könnyen és gyorsan érvényesüljenek a médiában, a szerkesztőségek pedig valóban értékes témákhoz és szakértőkhöz jussanak. Win-win! 

Pénz vagy kapcsolatok kellenek a médiába jutáshoz?

Kérdezni is nagyon szeretek. Ezért minden hozzám fordulótól megkérdezem, mit gondol, mi kell ahhoz, hogy valaki bekerüljön a médiába. Az alábbi három dolog egyike szinte biztosan előkerül a válaszaikban.

Kapcsolatok – valóban.

Szükség van rá. Ezért érdemes mielőbb kapcsolatot keresni. Ha ezt olvasod és van bátorságod kezdeményezni, akkor neked máris van egy!

Izgalmas, eredeti, eladható, feltűnő, különleges, egyedi, kiemelkedő termék vagy szolgáltatás.

Igaz. A termékek, szolgáltatások legtöbbször valami egyedi, izgalmas tulajdonságukkal, hírükkel kerülnek a médiába. És ilyen tulajdonsága, apropója a te szolgáltatásodnak is van. (Különben egyetlen pszichológus, coach, stílustanácsadó, lakberendező, jogász, orvos, könyvelő... sem kerülhetne a médiába, pedig nap mint nap olvasni a tanácsaikat, történeteiket, ötleteiket, eredményeiket.) Gondolkodtál már rajta, te milyen szempontból lehetsz érdekes a média számára?

Sok munka, kitartás – ezzel sem vitatkozom.

Mint minden vállalkozáshoz, ehhez is munka és kitartás szükséges. Nagy segítséget jelenthet egy mentor ezen az úton.

Ha te is szeretnéd a márkádat viszont látni a médiában, keress meg, és megtanítalak rá, hogyan sajtózd a vállalkozásodat!

Biztos nem érdekli a sajtót, amit én mondani tudnék… Vagy mégis? Itt a megoldás!

Jó hírem van PR
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.