Több mint tíz éve dolgoztam újságíróként. Főleg női magazinokba, legtöbbet a Nők Lapja Évszakokba írtam, évekig voltam egy kulturális magazin főszerkesztője.
Elég gyakran előfordul velem, hogy beszélgetés közben cikkcímek jelennek meg a fejemben az adott témáról, amiket egyből el lehet küldeni a szerkesztőségeknek. Sokszor beigazolódik, hogy az a téma abban a csomagolásban tényleg érdekes számukra is!
Szeretem a munkámban, hogy hitet és eszközöket adhatok ahhoz, hogy a vállalkozók könnyen és gyorsan érvényesüljenek a médiában, a szerkesztőségek pedig valóban értékes témákhoz és szakértőkhöz jussanak. Win-win!
Kérdezni is nagyon szeretek. Ezért minden hozzám fordulótól megkérdezem, mit gondol, mi kell ahhoz, hogy valaki bekerüljön a médiába. Az alábbi három dolog egyike szinte biztosan előkerül a válaszaikban.
Szükség van rá. Ezért érdemes mielőbb kapcsolatot keresni. Ha ezt olvasod és van bátorságod kezdeményezni, akkor neked máris van egy!
Igaz. A termékek, szolgáltatások legtöbbször valami egyedi, izgalmas tulajdonságukkal, hírükkel kerülnek a médiába. És ilyen tulajdonsága, apropója a te szolgáltatásodnak is van. (Különben egyetlen pszichológus, coach, stílustanácsadó, lakberendező, jogász, orvos, könyvelő... sem kerülhetne a médiába, pedig nap mint nap olvasni a tanácsaikat, történeteiket, ötleteiket, eredményeiket.) Gondolkodtál már rajta, te milyen szempontból lehetsz érdekes a média számára?
Mint minden vállalkozáshoz, ehhez is munka és kitartás szükséges. Nagy segítséget jelenthet egy mentor ezen az úton.
Érvényesülj könnyen és gyorsan a médiában