Site Loader

Rólam

Kapin Viktória vagyok, újságíró, szerkesztő, kisvállalkozók PR-mentora.

Abban támogatlak, hogy bekerülj, majd rendszeresen szerepelj a médiában. 

Win-win

Több mint tíz éve dolgoztam újságíróként. Főleg női magazinokba, legtöbbet a Nők Lapja Évszakokba írtam, évekig voltam egy kulturális magazin főszerkesztője. 

Elég gyakran előfordul velem, hogy beszélgetés közben cikkcímek jelennek meg a fejemben az adott témáról, amiket egyből el lehet küldeni a szerkesztőségeknek. Sokszor beigazolódik, hogy az a téma abban a csomagolásban tényleg érdekes számukra is! 

Látom az utat a vállalkozások és a szerkesztőségek között. És látom a megugrandó akadályokat is.  Szeretem a munkámban, hogy hitet és eszközöket adhatok ahhoz, hogy a vállalkozók könnyen és gyorsan érvényesüljenek a médiában, a szerkesztőségek pedig valóban értékes témákhoz és szakértőkhöz jussanak. Win-win! 

Pénz vagy kapcsolatok kellenek a médiába jutáshoz?

Kérdezni is nagyon szeretek. Ezért minden hozzám fordulótól megkérdezem, mit gondol, mi kell ahhoz, hogy valaki bekerüljön a médiába. Az alábbi három dolog egyike szinte biztosan előkerül a válaszaikban.

Kapcsolatok – valóban.

Szükség van rá. Ezért érdemes mielőbb kapcsolatot keresni. Ha ezt olvasod és van bátorságod kezdeményezni, akkor neked máris van egy!

Izgalmas, eredeti, eladható, feltűnő, különleges, egyedi, kiemelkedő termék vagy szolgáltatás.

Igaz. A termékek, szolgáltatások legtöbbször valami egyedi, izgalmas tulajdonságukkal, hírükkel kerülnek a médiába. És ilyen tulajdonsága, apropója a te szolgáltatásodnak is van. (Különben egyetlen pszichológus, coach, stílustanácsadó, lakberendező, jogász, orvos, könyvelő… sem kerülhetne a médiába, pedig nap mint nap olvasni a tanácsaikat, történeteiket, ötleteiket, eredményeiket.) Gondolkodtál már rajta, te milyen szempontból lehetsz érdekes a média számára?

Sok munka, kitartás – ezzel sem vitatkozom.

Mint minden vállalkozáshoz, ehhez is munka és kitartás szükséges. Nagy segítséget jelenthet egy mentor ezen az úton.

"Emberivé tetted a média és sajtó világát számomra. Érdekes volt megtudni, mi játszódik le a szerkesztők fejében a másik oldalon, ami nagy segítséget jelent a tervezésben a médiával való kapcsolatfelvétel előtt. Nagyon jó témaötleteket is kaptam a workshoptól és bátorságot, hogy nekikezdjek. Sok infóval lettem gazdagabb, ami elindított egy új terület irányába."

Ha te is szeretnéd a márkádat viszontlátni a médiában, keress meg, és megtanítalak rá, hogyan sajtózd a vállalkozásodat!

Biztos nem érdekli a sajtót, amit én mondani tudnék… Vagy mégis? Itt a megoldás!