Kapin Viktória vagyok, újságíró, szerkesztő, kisvállalkozók PR-mentora. Abban támogatom az ügyfeleimet, hogy bekerüljenek és rendszeresen szerepeljenek a médiában. 

Több mint tíz éve dolgozom újságíróként. Főleg női magazinokba, legtöbbet a Nők Lapja Évszakokba írtam, jelenleg egy kulturális magazin főszerkesztője vagyok. Szeretek kérdezni. Ezért minden hozzám fordulótól megkérdezem, mit gondol, mi kell ahhoz, hogy valaki bekerüljön a médiába. Az alábbi három dolog egyike szinte biztosan előkerül a válaszaikban.

 

  1. Kapcsolatok – valóban. Szükség van rá. Ezért érdemes mielőbb kapcsolatot keresni. Ha ezt olvasod és van bátorságod kezdeményezni, akkor neked máris van egy!
  2. Izgalmas, eredeti, eladható, feltűnő, különleges, egyedi, kiemelkedő termék vagy szolgáltatás. – Igaz. A termékek, szolgáltatások legtöbbször valami egyedi, izgalmas tulajdonságukkal, hírükkel kerülnek a médiába. És ilyen tulajdonsága, apropója a te szolgáltatásodnak is van. (Különben egyetlen pszichológus, coach, stílustanácsadó, lakberendező, jogász, orvos, könyvelő… sem kerülhetne a médiába, pedig nap mint nap olvasni a tanácsaikat, történeteiket, ötleteiket, eredményeiket.) Gondolkodtál már rajta, te milyen szempontból lehetsz érdekes a média számára?
  3. Sok munka, kitartás – ezzel sem vitatkozom. Mint minden vállalkozáshoz, ehhez is munka és kitartás szükséges. Nagy segítséget jelenthet egy mentor ezen az úton.
Emberivé tetted a média és sajtó világát számomra. Érdekes volt megtudni, mi játszódik
le a szerkesztők fejében a másik oldalon, ami nagy segítséget jelent a tervezésben a médiával való kapcsolatfelvétel előtt. Nagyon jó témaötleteket is kaptam a workshoptól és bátorságot, hogy nekikezdjek. Sok infóval lettem gazdagabb, ami elindított egy új terület irányába.
 
Ludrik Andrea, egyéni vállalkozók mentora – Szenvedélyből megélhetés 

Ha te is szeretnéd a márkádat viszontlátni a médiában, keress meg, 
és megtanítalak rá, hogyan sajtózd a vállalkozásodat!  

Jó hírem van PR
johiremvanpr@gmail.com
+36 30 235 8204