Kapin Viktória vagyok, újságíró, szerkesztő, kisvállalkozók PR-mentora. Abban támogatom az ügyfeleimet, hogy bekerüljenek és rendszeresen szerepeljenek a médiában.
Több mint tíz éve dolgozom újságíróként. Főleg női magazinokba, legtöbbet a Nők Lapja Évszakokba írtam, jelenleg egy kulturális magazin főszerkesztője vagyok. Szeretek kérdezni. Ezért minden hozzám fordulótól megkérdezem, mit gondol, mi kell ahhoz, hogy valaki bekerüljön a médiába. Az alábbi három dolog egyike szinte biztosan előkerül a válaszaikban.

- Kapcsolatok – valóban. Szükség van rá. Ezért érdemes mielőbb kapcsolatot keresni. Ha ezt olvasod és van bátorságod kezdeményezni, akkor neked máris van egy!
- Izgalmas, eredeti, eladható, feltűnő, különleges, egyedi, kiemelkedő termék vagy szolgáltatás. – Igaz. A termékek, szolgáltatások legtöbbször valami egyedi, izgalmas tulajdonságukkal, hírükkel kerülnek a médiába. És ilyen tulajdonsága, apropója a te szolgáltatásodnak is van. (Különben egyetlen pszichológus, coach, stílustanácsadó, lakberendező, jogász, orvos, könyvelő… sem kerülhetne a médiába, pedig nap mint nap olvasni a tanácsaikat, történeteiket, ötleteiket, eredményeiket.) Gondolkodtál már rajta, te milyen szempontból lehetsz érdekes a média számára?
- Sok munka, kitartás – ezzel sem vitatkozom. Mint minden vállalkozáshoz, ehhez is munka és kitartás szükséges. Nagy segítséget jelenthet egy mentor ezen az úton.
Emberivé tetted a média és sajtó világát számomra. Érdekes volt megtudni, mi játszódik
le a szerkesztők fejében a másik oldalon, ami nagy segítséget jelent a tervezésben a médiával való kapcsolatfelvétel előtt. Nagyon jó témaötleteket is kaptam a workshoptól és bátorságot, hogy nekikezdjek. Sok infóval lettem gazdagabb, ami elindított egy új terület irányába.
Ludrik Andrea, egyéni vállalkozók mentora – Szenvedélyből megélhetés
Ha te is szeretnéd a márkádat viszontlátni a
médiában, keress meg,
és megtanítalak rá, hogyan
sajtózd a vállalkozásodat!