Online élő Médiafoglaló workshop
Hogyan vezethet néhány jól megfogalmazott üzenet a rendszeres médiaszerepléshez?
Hogyan érj el sorozatos sajtómegjelenést önerőből?
Milyen üzenetekre kapja fel a fejét a sajtó?
Ha tudod, mire van szüksége a sajtónak, könnyedén összedolgozhatsz vele! Te adod a témát, cserébe kapod a nyilvánosságot. Az elv egyszerű, a megvalósításhoz kell némi gyakorlat.
Gyere el a vállalkozóknak szóló Médiafoglaló workshopra, ahol összeállítunk egy ütős sajtómegkeresést neked!
Program
elméleti bevezető, amiben végigvesszük:
- mivel és kit érdemes megkeresned a médiában úgy, hogy foglalkozzanak is veled
- mik a hatásos sajtómegkeresés fortélyai
- honnan szerezz sajtókapcsolatokat
- korlátozó hiedelmek, amik miatt téged még nem kapott fel a média
közös gyakorlatok témái:
- mi a különbség a kedélyes beszélgetés és a céltudatos sajtómegjelenés között? miért a másodikat válaszd?
- hogyan juttasd el az üzenetedet hatékonyan a célközönségednek, avagy hogyan lehet a tudásodat hatékonyan átadni nagy tömegeknek?
- sajtómegkeresésre jó és rossz példák,
- sajtómegkeresésed elkészítése – közös munka
Bónusz
A workshopról magaddal viszed majd a sajtómegkereséshez szükséges levélsablont, kifejezésgyűjteményt, és egy csekklistát, ami segít ellenőrizni, hogy minden fontosat elvégeztél-e ahhoz, hogy bekerülj és hatékonyan szerepelj a sajtóban.
Árak
A workshop mellé lehetőséged van kedvezményes áron egyéni mentorálást is választani!
A Médiafoglaló workshop: 49.900 Ft
Médiafoglaló workshop + 45 perc egyéni mentorálás: 69.900 Ft
Miért éri meg az árát?
A befektetésed már az első sajtómegjelenésednél megtérül azzal, hogy nem hirdetésért és nem PR-cikkért fizettél, hanem hiteles szakértőként, együttműködésben nyilatkoztál, miközben a saját kapcsolatodat építetted.
Ezt a tudást újra meg újra fogod kamatoztatni. És csak egyszer kell megtanulni!
Mi történik a jelentkezésed után?
A jelentkezésed után megkapod a számlát az utaláshoz szükséges adatokkal. Miután beérkezett az utalásod, kapod is az első felkészítő levelet, hogy a legfontosabb kérdéseid már a workshop előtt megfogalmazódjanak benned!
Ne várj tovább. Foglald el a helyed a médiában!
Mi van, ha csupán ennyi választ el az első sajtómegjelenésedtől?!