Eljött a te időd. Ott a helyed a sajtóban.

 

Ahhoz, hogy láthatóvá válj, nem elég csak csinálnod, kommunikálnod is kell a tevékenységedről! Lehet akármilyen pici vagy kezdő a vállalkozásod, van ráhatásod arra, hol, hogyan, mit írnak rólad. A közös munka során megmutatom, hogyan alakíthatsz ki magadnak értékes sajtókapcsolatokat és válhatsz ismertebbé sajtómegjelenések által. 

Már most megvan hozzá mindened, hogy a márkádat a médiából is ismerjék.

Ha kételkedsz benne, konzultáljunk és megmutatom, merre indulj!

 

Bevesszük a médiát! mentorprogram 


Szemléletformáló interaktív képzés arról, milyen egyszerű felvenni a kapcsolatot a sajtóval.
6+2 hetes online kurzus, elmélet és csoportos munka, ahol megtanulod, milyen stratégiát érdemes követned, hogy láthatóbbá válj, hogyan tehetsz érte, hogy írjanak rólad és miért hasznos, ha minél korábbi stádiumban elkezded sajtózni a vállalkozásodat. A kurzuson folyamatosan kérdezhetsz, kérhetsz visszajelzést és kis szerencsével átélheted az első sajtómegjelenés élményét, örülhetsz mások sikereinek!  

Ezt mondják, akik már részt vettek:  

  • Már nem mumusként tekintek a sajtóra, hanem lehetőségként minél több felületen megjelenni.
  • Gyakorlati útmutatást adott arra, hogyan is vágjak neki a feladatnak, ha a cél a sajtóba való bekerülés.
  • Önbizalmat, bátorságot és erős indíttatást kaptam, hogy most azonnal írjak néhány újságírónak! 
  • Megtanultam, hogyan is kell jól megírni egy bemutatkozó levelet, amit aztán el lehet küldeni a szerkesztőknek.
  • Pontos, gyakorlatias útmutatót adott, mit hogyan csináljak.

Következő indulás: 2023. április
Ha érdekelnek a részletek, küldj egy emailt a johiremvanpr@gmail.com címre
A tárgyba ezt írd: „Bevesszük a médiát!”

Ár: 180 000 forint 

A kurzus szemléletváltoztató ereje fogott meg leginkább. Egy reálisabb, életszerűbb képet kaptam a sajtó működéséről. Azt a rálátást, hogy ez a terület is emberek munkáján múlik, akiknek folyton szüksége van új, releváns tartalomra. Rávezettél, hogy a munkásságomról, eredményeimről szóló párbeszédet érdemes nekem kezdeményeznem, ha tudom, hogy hol, miért, milyen fókusszal szeretnék része lenni a látható világnak.
Benyovszky-Szűcs Domonkos – Értsd a Kortárst! 

 

Egyéni tanácsadás 

Olyan kis- és középvállalkozásokkal dolgozom, akik nem tudják, milyen hírrel juthatnának be a sajtóba, honnan szerezzenek maguknak sajtókapcsolatokat, és egyáltalán, milyen stratégiával tudnák elérni a sajtón keresztül a potenciális vevőiket. Már egy óra alatt megértheted, hol érdemes megjelenned, mivel és hogyan keresd meg a szerkesztőket, és mi egy cikk útja. 

Az egyéni konzultáción 

  • feltérképezzük a vállalkozásodat sajtós szemmel,
  • összegyűjtjük a legizgalmasabb témáidat,
  • felkutatjuk a számodra értékes felületeket, akiket érdemes megkeresned,
  • és sajtóstratégiát dolgozunk ki. 

Közben csúcsra járatjuk a tudatosságodat, hogy minél értékesebb sajtókapcsolatokat alakíts ki magadnak. 

Tedd meg az első lépést, hogy a vevőid a médiából ismerjék a márkádat! 

Ár 90 000 forint / első alkalom 

Rutin, profizmus, kívülállóság, méghozzá úgy, hogy nekem konkrét hasznom van belőle. Felbecsülhetetlen! Egy falat törtél át bennem azzal, ahogy a workshopon kulcsot adtál a sajtóhoz. Nagyon sokat jelentett az az egyszerűség, amivel összeraktad a mintalevelem. Köszönöm! 
Harmath Vera, illusztrátor, thelifeofmystory 

 

PR-mentor mastermind-csoport  

3 hónapos személyre szabott mentorálás, intenzív kiscsoportos munka

A mentorprogram azoknak szól, akik be akarnak kerülni márkájukkal a médiába, de idejük, energiájuk véges, és még rálátásuk sincs a sajtó működésére. A 3 hónap alatt kéthetente találkozunk, az alkalmak között mindannyian aktívan dolgozunk, a felmerülő kérdésekről  zárt csoportban egyeztetünk. 
Végigkísérlek azon az úton, ami az első (majd a második, harmadik, sokadik) sajtómegjelenésedhez vezet. 
A kiscsoportos munka lehetővé teszi, hogy a folyamatot a meglévő tudásodhoz, tapasztalataidhoz, területedhez igazítsuk. 

 

Mire számíthatsz?

  • Sokat kérdezlek titeket a találkozókon, így sok mindent megtudunk egymásról, a szakterületeinkről. Ezekből alakulnak ki a témáitok, amikkel megkeressük a sajtót.  
  • Rengeteg cikket olvasunk, hogy lássuk, milyen minőségű, tartalmú, szerkezetű írások, műsorok, rovatok léteznek a te területedhez köthetően, hogy hamar megtaláljuk a te helyed! 
  • Megkeressük a sajtót és nyitottan reagálunk a szembejövő lehetőségekre is. 
  • Lesznek kész tartalmaid, amiket tudatosan használhatsz a nyilatkozataidban.
  • Megtanulsz úgy nyilatkozni, hogy ne fusson messze az újságíró a marketinges szövegezéstől.
  • Lesz egy alapod, amire támaszkodhatsz és amivel automatikussá válik a vállalkozásod sajtózása.  

Ez az időszak intenzív munkát és elköteleződést igényel, aminek során rengeteg új impulzus, kérdés, lehetőség jön veled szembe. Ezekre közösen reagálunk, gyakorlatba építjük, rendszeres visszajelzést és ötleteket adunk egymásnak

A harmadik hónap végére proaktívan és magabiztosan kommunikálsz a sajtó munkatársaival.

Ha érdekelnek a részletek, egyszerűen küldj egy emailt a johiremvanpr@gmail.com címreA tárgyba ezt írd: „mastermind”.

Vedd fel a kapcsolatot, hogy te is azok közé tartozhass, akik rendszeresen szerepelnek a sajtóban!

 

A háromhónapos mentorálás díja 360 000 forint.

(az ár magában foglalja a sajtómegkeresésekben való aktív közreműködést)

 

Az első megjelenésed közelebb van, mint gondolnád!

Hálás vagyok a workshopért, mert egy teljesen más nézőpontot kaptam a médiamegjelenésekkel kapcsolatban. Nagyon érthetően és világosan fogalmaztál, nyitott személyiséged miatt pedig mindvégig bátran kérdeztünk tőled. A céltudatos sajtómegkeresés lényegét úgy adtad át, hogy azt könnyen vetíthettük rá a saját vállalkozásainkra. 
Zenkó Márta, Csillagfestés

Új lehetőségeket, biztatást, támogatást kaptam. Vállalkozóként elképzelésem nem volt arról, hogyan lehet “bejuttatni” egy lapba a témámat, ami segít a vállalkozásom megismertetésében. Ebben rengeteg ötletet, feladatot adtál, ami mankóként mindig az eszköztáramban lesz. Kérdőjelekkel érkeztem, megértésre tettem szert. Nagyon tetszett, amikor egymás vállalkozásához teljesen kívülállóként adhattunk új nézőpontokat, ötleteket, ami új tartalommal töltheti meg a vállalkozásunkat, és annak ismertté tételét. 
Gere Viki, önismereti konzulens