Online élő Médiafoglaló workshop

Hogyan vezethet néhány jól megfogalmazott üzenet a rendszeres médiaszerepléshez?

Hogyan érj el sorozatos sajtómegjelenést önerőből?

Milyen üzenetekre kapja fel a fejét a sajtó?

Ha tudod, mire van szüksége a sajtónak, könnyedén összedolgozhatsz vele! Te adod a témát, cserébe kapod a nyilvánosságot. Az elv egyszerű, a megvalósításhoz kell némi gyakorlat.

Gyere el a vállalkozóknak szóló Médiafoglaló workshopra, ahol összeállítunk egy ütős sajtómegkeresést neked!

Program

elméleti bevezető, amiben végigvesszük:

  • mivel és kit érdemes megkeresned a médiában úgy, hogy foglalkozzanak is veled
  • mik a hatásos sajtómegkeresés fortélyai
  • honnan szerezz sajtókapcsolatokat
  • korlátozó hiedelmek, amik miatt téged még nem kapott fel a média

közös gyakorlatok témái:

  • mi a különbség a kedélyes beszélgetés és a céltudatos sajtómegjelenés között? miért a másodikat válaszd?
  • hogyan juttasd el az üzenetedet hatékonyan a célközönségednek, avagy hogyan lehet a tudásodat hatékonyan átadni nagy tömegeknek?
  • sajtómegkeresésre jó és rossz példák,
  • sajtómegkeresésed elkészítése – közös munka

Bónusz

A workshopról magaddal viszed majd a sajtómegkereséshez szükséges levélsablont, kifejezésgyűjteményt, és egy csekklistát, ami segít ellenőrizni, hogy minden fontosat elvégeztél-e ahhoz, hogy bekerülj és hatékonyan szerepelj a sajtóban.

Árak

A workshop mellé lehetőséged van kedvezményes áron egyéni mentorálást is választani!

A Médiafoglaló workshop: 49.900 Ft

Médiafoglaló workshop + 45 perc egyéni mentorálás: 69.900 Ft

Miért éri meg az árát?

A befektetésed már az első sajtómegjelenésednél megtérül azzal, hogy nem hirdetésért és nem PR-cikkért fizettél, hanem hiteles szakértőként, együttműködésben nyilatkoztál, miközben a saját kapcsolatodat építetted.
Ezt a tudást újra meg újra fogod kamatoztatni. És csak egyszer kell megtanulni!

Mi történik a jelentkezésed után?

A jelentkezésed után megkapod a számlát az utaláshoz szükséges adatokkal. Miután beérkezett az utalásod, kapod is az első felkészítő levelet, hogy a legfontosabb kérdéseid már a workshop előtt megfogalmazódjanak benned!

Ne várj tovább. Foglald el a helyed a médiában!

Mi van, ha csupán ennyi választ el az első sajtómegjelenésedtől?!