Site Loader

Profi kommunikáció = tudatos kommunikáció

A bemutatkozásról, az első benyomás fontosságáról sokan sokféleképp beszélnek és szívesen hangsúlyozom én is, hiszen sokszor tényleg csak egy perce van a vállalkozónak, hogy a másikban nyomot hagyjon. Szóval minden másodperc számít.

Elsődleges szempont (a bemutatkozásban is) az érthetőség és elképzelhetőség. És ha ezek mellett még az érzelmekre is tud hatni, az a legjobb! Amihez könnyű kapcsolódni, az emlékezetes marad – és ez iparágfüggetlen.

Emlékezzenek rád már az első másfél perc után!

A profi kommunikáció elsősorban tudatos. Amikor a vállalkozó tudja, hogy mit mond és miért. Mi vele a célja, milyen hatást, cselekvést akar vele kiváltani. Felkészültnek lenni egy-egy szituációra – pláne a mai (média)zajban – kötelező! Az első benyomás kérdése természetesen a médiának való bemutatkozásnál is döntő jelentőségű – szóban és írásban egyaránt. Én így mutatkozom be másfél percben, és kíváncsi vagyok rá, te hogy csinálod ugyanezt!

Az én üzenetem: ott a helyed a médiában

Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember. A gyerekeim megszületése előtt egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam. Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas dolgokat meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezt elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán.

Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik. Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!

Azért dolgozom, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Hogy kvázi a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat, saját szakértői imidzsedet építhesd. És hogy a média segítségével mindig újabb és újabb közönség, potenciális vásárlótömeg előtt tudj bemutatkozni.

Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem az az újságíró vagyok, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, ne irányítsanak tovább a hirdetési osztályra, hanem felkapják rád a fejüket.

Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában. Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában – akár kezdők vagytok, akár régi motorosok. A profi kommunikáció, amit itt elsajátítasz, szintugrást hoz a vállalkozásodban.

Ha most élőben lennénk, hogyan folytatódna a következő pár percünk együtt? 🙂 Küldd el a viki@johiremvanpr.hu emailcímre. Örömmel ismerkednék meg veled!

Post Author: johiremv

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Te is szeretnél karácsonyra a médiában szerepelni?

Kulisszatitkok a mediából webinár vállalkozóknak

Jelentkezz a következő webináromra, és érjük el együtt, hogy a leendő ügyfeleid a médiából ismerjenek és csak téged akarjanak!