Site Loader

A legfontosabb kérdések a sajtózáshoz

Amikor közös munkába kezdünk, rengeteg jó kérdés kerül elő. Mindenkinek más az erőssége, máshol tart, másban van szüksége támogatásra. De azért vannak témák, kérdések, amik valahogy mindenkinél előkerülnek. Ezeket gyűjtöttem össze.

  1. Hogyan építs gyümölcsöző sajtókapcsolatokat? (Nyilván. Kétszer aláhúzva.) 
  2. Hogyan használd ki a lehetőségeket mind a szerzett, mind a vásárolt médiában? (Itt azzal kezdjük, hogy tisztába tesszük, mikor melyikre van szükség, melyik mire jó.) 
  3. Hogyan segítsd az újságírókat / a médiamegjelenéseidet azzal, ahogyan a saját csatornáidon kommunikálsz? (Tudtad, hogy a profi kommunikáció elsősorban tudatos kommunikáció?! És azt, hogy akkor is kommunikálsz magadról, amikor nem kommunikálsz?)
  4. Milyen a hatékony együttműködés PR-ügynökséggel? (Te tudod, hogy mit várhatsz el és mit nem? Fontos, hogy ne a hangzatos dolgokra mondj igent, hanem amikor igent mondasz valamire, akkor annak értsd is a tartalmát. Hogy mi az, amit eredményként várhatsz.) 
  5. Hogyan nyilatkozz úgy, hogy az jelenjen meg, amit te szeretnél? (…hogy utólag ne kelljen a fejedet fognod, hanem büszkén posztolhasd a veled készült interjút! És ha valami mégis balul sül el, arra az esetre is legyen forgatókönyved.)

+1

Hogyan beszélj az újságíróval úgy, hogy aztán újra keressen? (Na, ez például egy különösen lényeges rész, ha hosszútávra tervezel!)

Ajánlom magamat egyéni vagy csoportos munkára. A kommunikáció fontos terület. Néhány órát szánj rá, hogy átgondolod, merre tartasz, mibe érdemes energiát tenned, és azt hogyan tudod a már meglévő feladataid közé könnyedén beilleszteni. 

Itt az ideje, hogy elfoglald a helyed a sajtóban!

Részletek az elérhető programokról itt:

https://johiremvanpr.hu/tanacsadas/

Viki

Post Author: johiremv

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük