Vállalkozóként szeretnél szintet ugrani láthatóságban?
Neked is problémát okoz kitűnni a tömegből és elérni az ideális ügyfeleidet?
Te sem tudod, mivel kelthetnéd fel az újságírók figyelmét, hogy írjanak a vállalkozásodról?
Se pénzed, se időd PR-cikkekkel bajlódni?
Jó helyen vagy, itt az ingyenes segítség!
Itt megtudhatod, mire van szüksége a médiának ahhoz, hogy ingyen és örömmel írjanak rólad!
Hallgasd meg a videóban, hogyan!
Amit minden vállalkozónak tudnia kell, ha be akar jutni a médiába
Csak keveseknek adatik meg, hogy a média által felkapott szakértőként magas presztízst, nagy ismertséget, ideális ügyfélkört alakítsanak ki maguknak. Pedig a sajtó munkatársai pontosan azokat a történeteket keresik, amik veled is megesnek.
Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!
Milyen eredményre számíthatsz, ha bekerülsz a sajtóba?
- A média segítségével mindig újabb és újabb közönség, potenciális vásárlótömeg előtt tudsz bemutatkozni.
- Széles körben bizonyítod a szakértelmedet és bizalmat építesz az ügyfelekben.
- Egyre több ideális ügyfél talál el hozzád.
- A szakmád legjobbjaként hivatkoznak majd rád.
- A láthatóságbeli szintugrásod az árszínvonaladon is hamar meglátszik.
Miért hallgass rám?
Kapin Viktória vagyok, két kisgyerek anyukája, újságíró, kommunikációs szakember.
A gyerekeim megszületése előtt újságíróként, majd egy magazin főszerkesztőjeként dolgoztam.
Egy-egy vállalkozói rendezvényen gyakran volt olyan élményem, hogy vállalkozók izgalmas történeteket meséltek magukról és amikor megkérdeztem, ezeket elmondták-e már a médiában, akkor néztek rám furán.
Pedig én tudom, hogy a médiában a sajtó munkatársai pontosan ezeket a történeteket keresik.
Nemhogy nem igaz, hogy kapcsolatok nélkül nem lehet bekerülni a médiába, hanem ha tudod, hogyan szólíts meg egy szerkesztőséget, ingyen és örömmel írnak rólad!
Égő vágyam, hogy egyszerűbb legyen egymásra találni az újságírónak és a vállalkozónak! Annyira ideális lenne, ha némi tudással felvértezve a saját PR-osodként a saját kapcsolataidat építhetnéd! Mégis kevesen gondolnak a rendszeres sajtójelenlétre megoldásként.
A Jó hírem van PR azért jött létre, hogy könnyen és gyorsan érvényesülj a médiában.
Nem klasszikus PR-osként működöm. Hanem én vagyok az az újságíró, aki megmutatja neked, hogyan keress meg egy szerkesztőséget úgy, hogy ne lepattintsanak, hanem felkapják rád a fejüket.
Azért csinálom, mert sokszor tapasztaltam a túloldalról, hogy a ti utatoknak, üzeneteiteknek ott a helye a médiában. Akár kezdők vagytok, akár régi motorosok.
Iratkozz fel a Jó hírem van PR hírleveleire és cserébe tiéd a “Mit tehetsz érte, hogy téged is felkapjon a média?” hanganyag.
Köszönöm, hogy feliratkoztál!
Bízom benne, hogy a hírleveleimmel te is egyre tudatosabbá válsz a saját sajtókommunikációdban! Ha kérdésed van, itt vagyok egy levélre!
Most pedig ellenőrizd a leveleidet - a Promóciók és a Spam mappát is nézd meg, ha elsőre nem találod! (Ha pedig ott sincs, küldj üzenetet a viki@johiremvanpr.hu-ra!)
Jó, hogy itt vagy!