Site Loader

Te is tudod: a komfortzónán belül nincs fejlődés

Vajon neked működik a Médiafoglaló módszere? Nem vagyok jós, nem tudom. Azt tudom csak, hogy azok, akik jöttek, láttak, meghallgattak, azok nincsenek benne a médiában. Azok, akik benne vannak, így csinálták. 

Van, akinek a Médiafoglaló program egy a sok közül, amire befizetett és továbbment a következőre. Elméletet vitt tovább belőle. Annak is van hatása, de kevéssé rögzül, ha nem ülteted át a gyakorlatba, ha nem kezded a tudást élesben is használni. 


Van, akinek a céljai változtak útközben és a saját tartalmait, célközönség-elérését tette fókuszba, tette  eredményesebbé a Médiafoglaló elvei alapján és látja a növekedést. Ez komoly eredmény. Hiszen ha jobban, hatékonyabban mondod, amit mondasz, az jobban célba talál. Ha jobban érted, igaziból kapcsolódsz a közönségeddel, az mindig nagyobb aktivitást, a nap végén pedig több vásárlót hoz. 

Ami új, az sosem kényelmes. És ez tök oké!

A legeredményesebbek viszont mindig azok, akik jönnek és ugranak. 

Akik eleve arra készülnek, hogy ez kényelmetlen lesz, de megvan a bizalmuk abban, hogy a komfortzónán túl vannak azok az eredmények, amik felé tartanak. 

A különbség a csinálásban van. Ők azok, akik csinálják a feladatokat, közben sokszor irtó bénán érzik magukat, mert az új sosem kényelmes. Kétpercenként kapnak sikítófrászt tőle, hogy nem érzik magukat otthonosan, nem ismerik ki magukat az új viszonyrendszerben. De azért lépkednek és közben észrevétlenül válnak egyre gyakorlottabbá. 

Ami új és ijesztő volt pár hete, már nem is kérdés. Rutin. 

Ők azok, akik rengeteget kérdeznek (éljen!) és újra meg újra gyakorolnak. Nem a fióknak írnak, nem a csoportnak ventillálnak, hanem élesben cselekednek. 

Hajlandóak a bőrüket vásárra vinni és ha úgy alakul, elbukni és újra felállni. 

És hát ez a vállalkozás, nem?! 

Megelőzni a konkurenciát nem olyan nehéz

Nagyon tisztelem őket. És még jobban örülök az eredményeiknek. 

Na, ők azok, akik benne vannak a médiában. 

És szinte tuti, hogy épp most is azon dolgoznak, hogy megelőzzék a konkurenciát. Hogy tudassák a jövendőbeli ügyfeleikkel, ők hogyan dolgoznak, milyen szemléletmódban szolgálják ki a hozzájuk fordulókat, milyen sikereik, kudarcaik és tanulságaik vannak nap mint nap. Miben tudnak és miben nem tudnak segíteni. Mikor érdemes éppen őket keresni. 

Sok-sok gyakorlással megtanulnak úgy beszélni, pont arról beszélni, amivel valóban megszólítják a számukra ideális ügyfeleket. 

És az a csodás, hogy ebbe a média is beletartozik! Természetes módon válik a média a közvetítő csatornájukká, ahol a mondanivalójukat mindig új és új közönségnek mondhatják. És ahol megkapják a „hiteles szakértői státuszt”. 

Hiteles szakértővé válni önerőből - lehetséges

Nagyon nagy dolog kitűnni és hitelessé válni abban a világban, ahol mindenki minden eszközzel a figyelmünkért küzd! 

Nagyon nagy szó ezt online elérni. Hiteles, önazonos, pontos üzeneteket eljuttatni, figyelmet megszerezni és megtartani, online csatornán keresztül valódi bizalmat építeni. 

A megfelelő eszköztárral és gyakorlással, némi bátorsággal ez lehetséges. És ezt nem csinálni óriási versenyhátrány. 

Újat tanulni, gyakorolni, komfortzónán túllépni nem kötelező. De nem is rossz! 

Korábbi ügyfelek élményeiért, eredményeiért kattints a Jó hírem van PR youtube-csatornájára:

https://www.youtube.com/@johiremvanpr 

Post Author: johiremv

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük